کد خبر : 63038
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399- 32: 11

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

گیلانی ها افزون بر ۴ میلیون امتیاز از رویداد ملی فهما کسب کردند

گیلانی ها افزون بر ۴ میلیون امتیاز از رویداد ملی فهما کسب کردند

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به پایان رویداد ملی فهما از کسب چهار میلیون و ۴۷۷ هزار امتیاز توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این رویداد خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به رویداد ملی فهما و میزان مشارکت کانون‌های مساجد گیلان اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پس از برگزاری موفق اولین رویداد ملی برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران، دومین رویداد را تحت عنوان طرح ملی«ایران قوی» برگزار کردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان تقویت حضور در فضای مجازی، مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تقویت انسجام، تولید و اشتراک محتوا در کانون های فرهنگی هنری مساجد را رویکرد «ایران قوی» اعلام کرد و بیان داشت: این طرح گامی موثر در راستای تقویت شاخص های فرهنگی و هنری مورد تاکید مقام معظم رهبری جهت تقویت برنامه‌های متناسب فرهنگی در دوران کرونا است.

وی با اشاره به ثبت فعالیت‌های ۹۳۲ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این طرح ملی از طریق سامانه بچه‌های مسجد اظهارکرد: فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سه شبستان، ۱۲ رواق و ۴۸ عنوان برنامه به ثبت رسید که حاصل این فعالیت‌ها کسب چهار میلیون و ۴۷۷ هزار و ۱۷۲ امتیاز رویداد ملی فهما برای گیلان است.

رضوانی‌نژاد رتبه گیلان در سطح منطقه‌ای و کشوری را مورد اشاره قرار داد و با بیان کسب رتبه نخست منطقه ۲ اعلام کرد: در سطح کشوری، کانون‌های مساجد استان توانسته‌اند از ابتدای طرح تا ۲۲ بهمن، بیش از ۲۸ رتبه در نزخ میزان مشارکت را به خود اختصاص دهند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه هشت کانون فرهنگی و هنری استان رتبه بالای ۱۵ هزار امتیاز را کسب کردند افزود: آستانه اشرفیه، رشت، صومعه سرا هرکدام با دو کانون و لنگرود و شفت هرکدام با یک کانون، افزون بر ۱۵ هزار امتیاز را در رویداد ملی فهما به دست آوردند.

وی تعداد کانون‌های دارای بیش از ۱۰ هزار امتیاز را ۹۵ کانون اعلام کرد و بیان داشت: شهرستان‌های آستانه و رودبار هر کدام با ۲۱ کانون بیشترین امتیاز را در این بخش داشتند و متاسفانه کانون‌های شهرستان لاهیجان و سیاهکل نتوانستند در این رده امتیازی، کانونی را به ثبت برسانند.

رضوانی‌نژاد با اعلام اینکه ۳۱ کانون فرهنگی هنری شهرستان آستانه اشرفیه با میانگین۱۰ هزار و ۲۰۴ امتیاز معادل ۶۷.۷ درصد بیشترین امتیاز را در استان داشتند متذکر شد: کانون حضرت رقیه خاتون(س) به همراه ۱۴ کانون همیار خود بالاترین میانگین امتیازی را در سطح کانون‌های همیار کشور به خود اختصاص دادند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان میزان مشارکت کانون‌های مساجد گیلان در طرح ملی راهکار را ۴۵.۳ درصد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: بیشترین مشارکت در دوره آموزشی آشنایی با خبرنگاری با ۹۰.۳ درصد بوده است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار