کد خبر : 81512
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401- 34: 13

گیلان تا ۱۰ درجه سرد می‌شود

گیلان تا ۱۰ درجه سرد می‌شود

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در گیلان خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان، هوای گیلان بین ۵ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، محمد دادرس مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان، اظهار کرد: هوای استان در حال حاضر صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات گاهی با ورزش باد جنوبی همراه است.

 

وی از هوای استان را برای روز چهارشنبه ابری و با کاهش دما اعلام کرد و گفت: در بعضی از ساعات در برخی نقاط استان طی روز چهارشنبه بارش باران و گاها شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت جبهه هوای سرد و بارشی تا پایان هفته در استان مستقر است، ادامه داد: هواشناسی استان از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی اطلاعیه هشداری سطح زرد صادر کرده است.

 

دادرس با بیان اینکه در پی فعالیت این سامانه خدای استان بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند، افزود: این هشدار تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری برقرار بوده و نیازمند رعایت احتیاطات و موارد ایمنی است.

 

وی آبگرفتگی منطقه‌ای و احتمال جاری شدن سیل موقتی، احتمال لغزش و رانش و احتمال خسارات به محصولات کشاورزی را از حمله مخاطرات قابل پیش بینی طی روزهای آینده دانست.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار