کد خبر : 70170
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400- 03: 11

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

گیلان تشنه استانداری انقلابی، فسادستیز و مسلط به مشکلات است

گیلان تشنه استانداری انقلابی، فسادستیز و مسلط به مشکلات است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه استاندار باید شخصی دلسوز ، جهادی ، فسادستیز و خدمتگزار مردم باشد افزود : سوابق اجرایی و عملکردی بسیار مهم است. از این حیث مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انقلابی بودن و آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار است و در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد .
نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌های در سطح استان گیلان گفت : راه برون رفت از این معضلات انتخاب مدیران انقلابی، مؤمن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشد.
احمدی سنگری خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان تصریح کرد : گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند .
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز ، جهادی ، فساد ستیز و خدمتگزار به مردم باشد افزود : سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار