کد خبر : 16553
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396- 41: 18

گیلان جزء ۵ استان نخست از نظر تعداد مددجو است/ مجوز پنج شعبه جدید در سال جاری گرفته شد

گیلان جزء ۵ استان نخست از نظر تعداد مددجو است/ مجوز پنج شعبه جدید در سال جاری گرفته شد

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: آسیب‌های اجتماعی باعث شده که میزان تحت پوشش ما در استان گیلان بالا رفته و جزء پنج استان اول ازلحاظ کمی مددجو داشته باشیم.

به گزارش گیلانستان، علیرضا محمدی در آئین کلنگ زنی ساختمان بخش اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش لشت نشاء با اشاره به وضعیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گیلان، اظهار کرد: ازلحاظ آماری با توجه به شرایطی خاص گیلان ازجمله بحث سالمندی استان و یک سری بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین درصد مالکیت زمین در بین کشاورزان باعث افزایش مددجو شده است.

وی بابیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باعث شده که میزان تحت پوشش ما در استان گیلان بالا رفته و جزء پنج استان اول ازلحاظ کمی مددجو داشته باشیم تصریح کرد: در بحث ساماندهی و خدمت‌رسانی بیشتر به این عزیزان در سال ۹۴ با پیگیری انجام‌شده به‌ویژه در شهرستان رشت چهار اداره که پیش‌ازاین شعبه با دو و یا حداکثر سه نیرو بودند و تبدیل به شعبات مدریت شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه ما باید در این شعبات خدمات را در بخش‌ها انجام داده و به‌صورت مستقل اداره کنیم گفت: در ابتدای سال ۹۵ موفق شدیم که بخش‌های سنگر، لشت نشا، خمام، کوچصفهان و خشکیبجار را تبدیل به شعبه کنیم تا به‌صورت مستقل اداره شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه اصلی کمیته امداد در بحث ساختمان کمیته امداد است اظهار کرد: یکی از شرط‌های اصلی بحث ایجاد اداره مستقل این است که تشکیلات خود باید دارای ساختمان باشد که با کمک مسئولان ساختمانی به‌صورت استیجاری در اختیار کمیته امداد قرار گرفت که کرایه این ساختمان‌ها از طریق شهرداری و منابع محلی پرداخت می‌شود.

آئین کلنگ‌زنی ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) لشت‌نشا روز شنبه برگزار شد.

بخش لشت‌نشا حدود ۳۳ هزار جمیعت دارد که بالغ‌بر دو هزار و ۷۰۰ خانواده و پنج هزار و ۱۰۰ نفر تحت حمایت مستقیم کمیته امداد این هستند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار