کد خبر : 84347
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401- 47: 19

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

گیلان میزبان ۴ شهید گمنام/ شهدا تندیس های زنده اقتدار نظام اسلامی

گیلان میزبان ۴ شهید گمنام/ شهدا تندیس های زنده اقتدار نظام اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به میزبانی استان از چهار شهید گمنام گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم.

به گزارش گیلانستان، حسن حبیبی بعداز ظهر شنبه در نشست هماهنگی میزبانی شهدای گمنام در خمام با اشاره وجود مبارک ۱۳۳ شهید گمنام در این استان، اظهار کرد: بارگاه مقدس شهدای گمنام در همه جای گیلان به یک قطب فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی افزود: دشمن به جد دنبال ضربه زدن به نظام از طریق نقاط فرهنگی و مذهبی است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد مختلف بیان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به یمن فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

 

حبیبی، شهدا را تندیس‌های زنده غیرت، عزت و اقتدار نظامی اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جان فشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

 

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون، افزود: شکوه و عظمت مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور نشانه وحدت، اتحاد و همدلی و پایبندی مردم به نظام و شهدا است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از میزبانی چهار شهید گمنام در این استان خبر داد و اضافه کرد: گیلان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، میزبان ۴ شهید گمنام در شهرستان‌های رودبار، خمام و فومن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار