کد خبر : 40986
تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

گیلان میزبان 4 رشته در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور شد

گیلان میزبان 4 رشته در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از میزبانی این استان در چهار رشته در رقابت‌های المپیاد استعدادهای ورزشی کشور خبر داد و افزود: دو ورزشکار گیلانی موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده و برای کسب نشان این آوردگاه بزرگ خواهند جنگید.

به گزارش گیلانستان مریم بخشی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاری تبلور عشق و هنر است، بیان کرد: خبرنگاران گیلانی در کشور سرآمد بوده و با دقت و تبحر خاصی در عرصه خبر فعالیت می‌کنند.

گیلان میزبان 4 رشته در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری جزو مشاغل سخت کشور است، افزود: خبرنگاران با انعکاس رویدادها و رخدادهای به وقوع پیوسته صحنه‌هایی از عشق، هنر، بصیرت و ایمان را تجلی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از میزبانی این استان در چهار رشته در رقابت‌های المپیاد استعدادهای ورزشی کشور خبر داد و افزود: میزبانی این رقابت‌ها باعث بالارفتن سطح کیفی ورزشکاران گیلان می‌شود و بسیاری از استان‌ها به دلیل هزینه سرسام‌آور این رقابت‌ها، از میزبانی شانه خالی کردند.

بخشی با اشاره به حضور قطعی دو ورزشکار گیلانی در المپیک توکیو تصریح کرد: محمد رهبری در اسلحه سابر تیمی و انفرادی موفق به کسب دو سهمیه و آرمین هادی پور در وزن منفی 58 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده و بسیار خوش‌بین به کسب نشان این آوردگاه بزرگ پس از شش دهه هستیم.

وی با اشاره به شانس سایر ورزشکاران گیلانی برای کسب سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: در سایر رشته‌ها نظیر قایقرانی، روئینگ و وزنه‌برداری از شانس خوبی برای کسب سهمیه برخوردار هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه گیلان بیش از شش دهه در حسرت کسب نشان المپیک است، افزود: آخرین مدال ورزشکاران گیلانی در قالب کاروان تیم ملی کشورمان توسط مرحوم نامجو در رشته وزنه‌برداری کسب شد.

درآمد خبرنگاران متناسب با تلاش این قشر زحمتکش نیست

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه درآمد حرفه خبرنگاری متناسب با تلاش این حرفه نیست، بیان کرد: تعامل با خبرنگاران از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بوده و در تلاش برای ارتقای این تعامل هستیم.

مهرداد ورزلدوست با تأکید بر قدرت قلم و هنر بالای خبرنگاران گیلانی افزود: خبرنگاران گیلانی در عرصه‌های ملی زبانزد بوده و سرعت و دقت خبرنگاران گیلانی در اطلاع‌رسانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی با تأکید بر ارتباط مثبت هیئت‌های ورزشی و رسانه‌های گروهی افزود: مدیران روابط عمومی هیئت‌های ورزشی با تبیین و تشریح فعالیت‌های هیئت مربوطه و ارتباط پایدار با خبرنگاران می‌توانند در افزایش اعتمادبه‌نفس ورزشکاران نقش‌آفرینی کنند.

اداره‌ کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال ورزشی در این استان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار