کد خبر : 87797
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401- 02: 22

مدیرکل امور بانوان گیلان:

گیلان ۸۰۰۰ زن کارآفرین دارد/ فعالیت ۵۷ شرکت دانش بنیان با مدیریت زنان

گیلان ۸۰۰۰ زن کارآفرین دارد/ فعالیت ۵۷ شرکت دانش بنیان با مدیریت زنان

مدیرکل امور بانوان گیلان، گیلان را دارای ۱۱۲ زن شهید و جانباز و بالغ بر ۳۰۰۰ مادر و همسر شهید و ۲۱ هزار همسر جانباز دانست و بیان کرد: گیلان ۸۰۰۰ زن کارآفرین موفق و برتر ملی و ۵۷ شرکت دانش بنیان با مدیریت زنان دارد.

به گزارش گیلانستان، زهرا یعقوب نژاد امروز، ۳۰ بهمن در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان گیلان، با اشاره به نقش آفرینی زنان در حساس ترین عرصه های نظام، اظهار کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه جوانان و زنان، تکریم تلاش های خستگی ناپذیر زنان و معرفی چهره های شاخص به عنوان الگوی موفق زن مسلمان ایرانی بارها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

 

وی با بیان اینکه کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار از سوی معاوت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، افزود: در جریان این کنگره، ایران اسلامی به عنوان محور هم اندیشی زنان تاثیرگذار جهان معرفی شد.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در امتداد کنگره بین المللی آن، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی چهره های شاخص و توانمند و موفق است.

 

یعقوب نژاد، با بیان اینکه بانوان گیلانی همواره در صف اول پیشرفت و آبادانی استان و کشور بودند، تصریح کرد: زنان فعال گیلانی در عرصه های مختلف با تلاش و سختکوشی همواره خوش درخشیده اند.

 

وی گیلان را دارای ۱۱۲ زن شهید و جانباز و بالغ بر ۳۰۰۰ مادر و همسر شهید و ۲۱ هزار همسر جانباز دانست و بیان کرد: گیلان ۸۰۰۰ زن کارآفرین موفق و برتر ملی و ۵۷ شرکت دانش بنیان با مدیریت زنان دارد.

 

مدیرکل مور بانوان گیلان ادامه داد: مدیریت ۱۳۲ شرکت تعاونی روستایی و شهری و ۱۸۸ سازمان مردم نهاد در حوزه زنان و ۱۰۲ صندوق خرد روستایی و ۱۸۰ گروه فعال مردمی و جهادی گوشه ای دیگر از حضور اثرگذار بانوان گیلانی است.

 

وی از شناسایی بالغ بر ۶۰۰ زن شاخص گیلانی خبر داد و گفت: این بانوان هنرمند و توانمند در عرصه های کارآفرینی و جهاد تبیین و سلامت و جمعیت و علمی و پژوهشی و ایثار و مقاومت و ورزشی و سیاسی و اجتماعی نخبه هستند.

 

یعقوب نژاد از طراحی سامانه کنگره بانوان تاثیرگذار خبر داد و اضافه کرد: بانک اطلاعاتی زنان نخبه گیلان در حوزه زنان و خانواده ایجاد شده و باید از این ظرفیت عظیم در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار