کد خبر : 8178
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395- 12: 23

یادداشتی برای باقری خطیبانی مرد تکرار نشدنی شورای شهر رشت!

یادداشتی برای باقری خطیبانی مرد تکرار نشدنی شورای شهر رشت!

در منظریه رشت به شما عرض کردم؛ اگر خلیلی برود، ثابت قدم برای شهردار شدن اقدام خواهد کرد و تا پایان دوره ی شورای چهارم، شما درگیر خواهید شد! و شما فرمودید؛ خلیلی برود، هرکسی که می خواهد بیاید!

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، آرش شعاع شرق روزنامه نگار و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلان نو در یادداشتی خطاب به عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت نوشت:

 

برادر دلسوز، بزرگوار و عزیزم

 

حاج محمودباقری خطیبانی

سلام علیکم؛

 

اخبار جلسه استیضاح آقای محمدعلی ثابت قدم شهردار میانسال رشت را از طریق رسانه ها دنبال کردم.

در لابلای معامله گری و چرخش های برخی افراد منفعت طلب، فریاد اعتراض های جنابعالی را شنیدم.

تاکنون سه بار برای استیضاح شهردار میانسال رشت تلاش کردید، شاید نتیجه ای برای تغییر در مدیریت شهری رشت ایجاد نشد و استیضاح صورت نگرفت، اما یقین بدانید که در هرصورت چه شهردار عزل می شد، چه اکنون که در پست خود ابقاء شد، نزد آیندگان سربلند خواهید شد.

همانطور که امروزه، نسل نوجوان دیروز درخصوص اتفاقات تلخ شورای سوم از ما می پرسند، نسل هایی که در آینده خواهند آمد از شما و دیگر اعضاء شورای شهر، سئوالاتی می پرسند که باید پاسخگو باشید…

اگر تصاویر قبل و بعد از سال ۹۳ میدان مرکزی شهر رشت را ببیند و بپرسند میدان زیبا و تاریخی شهر رشت به چه دلیل تخریب و پیاده راهی بی روح همچون کویر جای آن را گرفت! چه کسی پاسخ خواهد داد؟

شما مبرا اید، چون از ابتدا مخالف این پروژه و معتقد به اولویت بندی پروژه ها بودید.

اگر بگویند به چه دلیل این پروژه که قرار بود با ۵میلیارد به اتمام برسد، بیست و چند میلیارد هزینه برداشت؟! این شورا چه پاسخی برای آنها دارد؟

شما مبرا اید، چون همواره به این مسئله اعتراض داشتید!

اگر بپرسند دلیل انتخاب آقای ثابت قدم که در بحبوحه اتفاقات شوم شورای سوم عزل گردید چه بود؟! اعضاء شورای چهارم چه دلیل و ادله ای خواهند آورد؟

شما از این سئوال مبرا اید، چون به شخص مزبور برای شهردار شدن رای ندادید!

اگر فرزندان آینده این شهر از شما بپرسند برای مشکلات زیست محیطی این شهر چه کردید؟ و حل معضلات سراوان را فقط بعنوان ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی در حد شعار طرح کردید! چه پاسخی دارید؟

قطعا شما مبرا اید، چون ده ها بار فریاد زدید که اولویت شهر رشت حل مشکل رودخانه ها و زباله سوز سراوان است، نه پیاده راه مرکزی شهر رشت!

چه کسی پاسخگوی ضررهای بازاریان رشت، بر اثر مسدود شدن شریان اصلی و شاه راه مرکزی رشت خواهد بود؟!

اگر خدایی ناکرده بافت فرسوده ی بازار رشت دچار حریق شود، خودروهای اطفای حریق سازمان آتش نشانی،(همان سازمان که سرکار خانم شیرزاد آن را سازمان سوخته عنوان کرد!) چگونه باید خود را به آنجا برسانند؟!

شما از این سئوال مبرا اید! چون سعی تان را برای انجام نشدن پروژه سنگفرش میلیاردی میدان مرکزی شهر به کار گرفتید و بارها به مساله ی حریق بازار اشاره کردید.

اگر از شورای چهارم بپرسند؛ این شورا چه کاری برای شهر رشت انجام داد!؟ چه پاسخی خواهند داد؟

قطعا شما مبرای از این سئوال اید، چون نه وعده حل دستفروشان را دادید، نه حل بی کاری، نه پاکسازی رودخانه ها و نه … فقط وعده دادید که مقابل تخلفات احتمالی و … خواهید ایستاد، که الحق همین گونه نیز شد.

چه کسی پاسخگوی خون های ریخته شده شهروندان رشتی، به دلیل فقدان پل های عابر پیاده خواهد بود؟

یقینا شما مبرا اید، چرا که حداقل ده بار در اینخصوص نطق و مصاحبه ی انتقادی کردید.

 

آقای باقری در نطق روز استیضاح شهردار فرمودید؛ ‘ کسانی امروز حامی شهردار شده اند که آقای شهردار کتاب خط بحران و التهاب را برایشان منتشر کرد!’

جناب آقای باقری! شاید این تصور ایجاد شود؛ اینجانب که شهردار در کتاب سراسر تهمت و افترای خط بحران و التهاب نامم را بعنوان یکی از خبرنگاران وابسته به جریان انحرافی، عاملان (به زعم ایشان) فتنه و ایجاد ناامنی در استان و … نامیده هم به جرگه ی حامیان ایشان پیوسته ام!

اما صراحتا و با افتخار اعلام می کنم؛ بنده از دوره شورای سوم که آقای ثابت قدم بعنوان شهردار رشت انتخاب گردید، منتقد و سپس مخالف حضور ایشان بعنوان شهردار رشت بودم و تا روزی که زنده ام، بر همین عقیده پایبند خواهم بود.

 

آقای باقری ! بخاطر دارید روزهای پایانی حضور آقای محمد ابراهیم خلیلی در شهرداری، در منظریه رشت به شما عرض کردم؛ اگر خلیلی برود، ثابت قدم برای شهردار شدن اقدام خواهد کرد و تا پایان دوره ی شورای چهارم، شما درگیر خواهید شد!؟

و شما فرمودید؛ خلیلی برود، هرکسی که می خواهد بیاید!؟

ای کاش قبل از بارانداز حریف تان، فکر حریف بعدی را می کردید!

آقای باقری! یقین بدانید که شما و هر خبرنگار و روزنامه نگاری که پای عقاید خود بایستد و برای رسیدن به مطامع شخصی، منافع عمومی را فدا نکند، نزد آیندگان سربلند است.

دوست و برادر کوچک شما،

آرش شعاع شرق

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رمضان سه شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

با سلام دوست گرامی با نظریه شما مخالفم . چونکه آقای محمود باقری دوست ندارد و نخواهد داشت که ثابت قدم برود . چون اگر او برود محمود باقری دیگر محو میشود . زیرا او بدون فحش و دعوا ( البته منظورم فحش در حد اجازات مذهب ما ) نمی تواند زندگی کند . پس وی دوست ندارد که ثابت قدم برو اگر باور ندارید و دروغ می دانید از دوستان نزدیک و خانواده اش سوال کنید

رودبارتان چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۲۳

خوشم نیومد جالب نیود.باقری توازهمه چیزمبرایی…من تازنده ام مخالف شهرداری ثابت قدمم…..تحلیل آبکی ومبتدیانه ای بود.

رفتن به نوار ابزار