کد خبر : 3560
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394- 19: 23

یادداشتی تقدیم به سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان

یادداشتی تقدیم به سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان

این اقدام شایسته سازمان اطلاعات سپاه استان نشان داد که هر جا این نهاد انقلابی و دارای شجره طیبه وارد مسائل اینچنینی شد، توانست موجبات رضایت مردم و بلاشک رضایت الهی را جلب کند.

به گزارش سرویس یادداشت “درگیلان“، سجاد سلیم زاده در یادداشتی نوشت:

در اخبار داشتیم که در چند روز اخیر و حتی در حال تنظیم این یادداشت، سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در یک اقدامی ارزشمند و بسیجی گونه باعوامل اخلال گر در مسیر سلامت انتخابات برخورد قانونی و تنی چند را بازداشت کرده است .
این اقدام بسیار مهم و تحسین برانگیز که خوشحالی بسیاری از مردم را در پی داشته است قطعا حرکتی به جا و به موقع بوده که جادارد از این سازمان انقلابی به ویژه از رییس و سربازان گمنام آن تشکر و قدردانی ویژه نمود.
نقش سپاه همواره در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، یک نقش بی بدیل بوده و به دلیل دارا بودن ظرفیت مردمی این نهاد و ایفای نقش های به هنگام همیشه مورد غضب دشمنان داخلی و خارجی است.
این اقدام شایسته سازمان اطلاعات سپاه استان نشان داد که هر جا این نهاد انقلابی و دارای شجره طیبه وارد مسائل اینچنینی شد، توانست موجبات رضایت مردم و بلاشک رضایت الهی را جلب کند و پیوند ناگسستنی خود با توده های عظیم مردم انقلابی را مستحکم تر نماید.
این رضایت مردمی از اقدام سپاه، نشان میدهد که مردم در همه امور علاقمندند تا این مجموعه انقلابی در هرجایی که اختلال گران نظم سیاسی اقتصادی فرهنگی اجتماعی و…وجودداشته باشند ، باسیلی خود راه را برای عاملان آن ببندد تا موجبات تضعیف باورهای مردمی که در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی از جان و مال خود میگذرند نباشند
درود بر سپاه ، عزیز امت

سجادسلیم زاده
هفتم اسفند۹۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Anna شنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

سلام علیکم

خدا قوت برادران عزیز…زمانی دیگران جان بر کف شدند که عده ای کودک بودند و حالا کودکان جوان شدند و پاسدار و حافظ کشور .پشتیبان مقام معظم رهبری باشید تا انقلاب و فرج حضرت مهدی عج الله تعالی…خدا قوت رزمنده میدان….

ایثارگرآشنا دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

امانتیجه ندادچرابلکه تخلفات زیادترشدچرا

رفتن به نوار ابزار