کد خبر : 55689
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399- 35: 19

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

یادواره «سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای ۲» امسال در گیلان تلویزیونی برگزار می‌شود

یادواره «سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای ۲» امسال در گیلان تلویزیونی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادواره «سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای ۲» امسال در گیلان به‌صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

سیداکبر قاسمی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ اظهار داشت: فرهنگ هر جامعه برگرفته از ارزش‌هایی است که مردم آن منطقه بدان معتقدند و شهدا نیز در کشور ما از جایگاه و ارزش بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همواره در ایران وجود داشته و کسی نمی‌تواند منکر این ارزش در بین مردم شود تصریح کرد: شهدا با خون خود از این کشور دفاع کردند و امروز نیز ما وظیفه داریم که از دستاوردهای آنها با همه وجود حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا باعث زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها در بین مردم می‌شود خاطرنشان کرد: علاوه بر پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد بزرگمردی شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توانیم از طریق برگزاری این یادواره‌ها به جوانان انتقال دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه مکتب عاشورا به ما درس ایثار و فداکاری در راه خدا می‌دهد ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم که ارزش‌های دینی و ملی خود را حفظ کرده و آن را به نسل جدید نیز انتقال دهیم تا ایثارگری و شهادت در جامعه ترویج پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه یادواره شهید قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ به‌صورت مجازی و تلویزیونی برگزار می‌شود گفت: این یادواره روز دوشنبه ساعت ۱۸ به‌صورت زنده از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار