کد خبر : 7948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

یادواره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود

یادواره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: یادواره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی گیلان از شاخص‌ترین برنامه‌های استان در ایام دهه فجر است که به‌صورت ویژه در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دهه فجر یکی از خجسته‌‌ترین ایام تاریخ ایران اسلامی است اظهار داشت: در این ایام پرافتخار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این 38 سال باید به شیوه صحیح برای مردم بیان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دهه فجر را تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: یوم الله دهه فجر بهترین فرصت برای امیدوار کردن مردم در رسیدن به قله سعادت ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) است.

وی با تاکید بر اینکه هدف مردم از انقلاب اسلامی استقلال و خودکفایی با تکیه بر آرمان‌های اسلامی بوده است تصریح کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از اساسی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی است که امروز ایران اسلامی بر پایه این شعار استوار است.

اشجری با بیان اینکه مردم به مکتب اسلامی عشق می‌ورزند و جمهوری اسلامی ایران بر پایه این عشق تحقق یافته است خاطرنشان کرد: در 22 بهمن ماه سال 57 شعار استقلال در ایران اسلامی به شیوه صحیح تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک و پرشور دهه فجر و با بیان اینکه در راستای این ایام، برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای در استان پیش‌بینی شده است تاکید کرد: در 12 بهمن ماه به‌مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شعار دهه فجر امسال را “گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی” عنوان کرد و گفت: باید سبقه شادی و نشاط در ایام دهه فجر در فضا و سیمای شهری سراسر استان به شیوه صحیح مشهود باشد.

اشجری برگزاری یادواره 63 شهید انقلاب اسلامی گیلان را یکی از برنامه‌های شاخص و ویژه در ایام دهه فجر در استان اعلام کرد و افزود: برگزاری یادواره مذکور یکی از مختصات برنامه‌های استان گیلان است که همه ساله به‌صورت ویژه در گیلان برگزار شده و همواره از سوی سخنرانان ملی مورد ستایش قرار گرفته است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار