کد خبر : 79511
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401- 17: 18

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

یا متقلب را رسوا کنید یا دروغگو را/ لزوم ورود قاطع دادستان و نهادهای نظارتی به حواشی استیضاح شهردار رشت

یا متقلب را رسوا کنید یا دروغگو را/ لزوم ورود قاطع دادستان و نهادهای نظارتی به حواشی استیضاح شهردار رشت

.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، حواشی مربوط به جلسه استیضاح شهردار رشت نه تنها به پایان نرسیده، بلکه لحظه به لحظه بر ابهامات آن افزوده می‌شود.

از طرفی رئیس شورای شهر رشت در مراسم معارفه سرپرست شهرداری بر قانونی بودن روند استیضاح و شفافیت در شمارش آرا تاکید نموده و از طرفی دیگر نائب رئیس شورا همچنان مدعی بوده که تخلف و ایراد اساسی صورت گرفته و یک رای از مخالفان استیضاح کم شده است!

رضا عاشری عضو دیگر هیئت رئیسه شورا نیز در جدیدترین واکنش خود به صراحت بیان نموده که هر ۴ رای مذکور (قانع شدم) را قبل از انداختن داخل گلدان رای‌گیری مشاهده کرده و در ادامه مدعی شده یک برگه کهنه نیز که از قبل نوشته شده در صحن پیدا کرده بود!

مخالفان علوی نیز همواره تاکید دارند یک نفر از جمع ۴ نفره شورا که مدعی تقلب هستند، دروغگو بوده و خودش به استیضاح رای مثبت (قانع نشدم) داده است!

حال با همه این مسائل و تشویش اذهان عمومی که صورت گرفته از دادستان محترم و نهادهای نظارتی و امنیتی همیشه در صحنه که به صورت شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کرده‌اند تقاضا می‌شود به قضیه استیضاح ورودی قاطع داشته و یا متقلبین را پیدا و رسوا نموده و یا آن فرد دروغگو را به سزای عملش رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار