کد خبر : 9958
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395- 37: 18

یکسال حبس و ۷۴ ضربه شلاق، حاصل انتقاد جانباز گیلانی از نماینده حامی فتنه! + جزئیات

یکسال حبس و ۷۴ ضربه شلاق، حاصل انتقاد جانباز گیلانی از نماینده حامی فتنه! + جزئیات

جانباز اعصاب و روان ۸ سال دفاع مقدس به ۷۴ ضربه شلاق و یکسال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از جانبازان عزیز ۸ سال دفاع مقدس که در جنگ تحمیلی از ناحیه جسمانی و همچنین اعصاب و روان به درجه رفیع جانبازی نائل آمد، با شکایت نماینده حامی فتنه رشت به ۷۴ ضربه شلاق و یکسال حبس محکوم شد.
این جانباز گرانقدر حدود یکسال پیش با حضور در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حالی که آن نماینده مجلس هم حضور داشت، اقدام به فریاد های بلند در انتقاد به عملکرد این نماینده و مدیرکل وقت بنیاد شهید گیلان نمود که در نهایت با شکایت بنیاد شهید و نماینده حامی فتنه رشت مواجه شد!
بر اساس حکم دادگاه کیفری شهرستان رشت، این جانباز اعصاب و روان با شکایت آنان به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری از باب توهین و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری از باب تهدید و تحمل یکسال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری از باب اخلال در نظم عمومی محکوم شد.
تصویر این حکم در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان موجود است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

توراخدااینطورحرف وحدیث هارااینجاهاننویسیدتوفاش نیوزبنویسدبگذارکل ایران بدونه جانبازداره بادستورجانبازشلاق میخوره زندان میره برای یک انتقادالبته تاعالم حاتم بدونه البته هرجانبازی رانمیشه گفت جانبازچون بعضی ازجانبازان ماانصافآ ارزشهاروحفظ نمیکنندامابازتعصب جانبازی داردمنوزجرمیدهدبابت شنیدن اینطور کارهاواقعآبرای آقای جعفرزاده هم متاسفم که خودش ازجنس ماهاوروزی مدیراین دستگاه بودقدیم میگفتندبخشش ازبزرگان است امابدزمانه ای واقع شدیم

رفتن به نوار ابزار