کد خبر : 17885
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۲

یکه تازی امیرتیموری همچنان ادامه دارد/ انتصابات جدید در دانشگاه آزاد رشت

یکه تازی امیرتیموری همچنان ادامه دارد/ انتصابات جدید در دانشگاه آزاد رشت

رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت باز هم دست به تغییرات مدیریتی در این واحد دانشگاهی زد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه گیلانستان، دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت درحالی که طی هفته های آینده می بایست جای خود را به فرد جدیدی دهد؛ باز هم دست به تغییرات مدیریتی زد.

وی در تازه ترین انتصاباتش، دكتر سيد علي مجيدي عضو هيات علمی این دانشگاه را به عنوان رئيس ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد رشت منصوب و دكتر فلاح باقر شيدایی را در سمت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ابقا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس شنبه , 18 شهریور 1396 - 22:43

هروقت که ماجرا های دکترتیمور لنگ و حرکات و سکنات اورا می بینم که سعی دارد با تطمیع دیگران ، آنان را به سکوت وادار کند ،تا شاید از مخالفت با او دست بر دارند ،به یاد گربه (مرتاض علی )یا (گربه مرتضی علی ) می افتم .ویژگی این گربه این است که از هر جا آن را بندازید با دست به زمین می آید و پشتش به زمین نمی رسد .
به افراد ابن الوقت و کسانی که نان را به نرخ روز بخورند و همواره جهت منافع خود را در هر زمان و مکانی منظور داشته باشند ، گربه مرتضی علی یا (مرتاض علی ) گفته می شود و یا به اصطلاح دیگر می گویند :” فلانی گربه مرتضی علی است از هرجا بندازید با دست به زمین می آید و پشتش به زمین نمی رسد .

نیک نام یکشنبه , 19 شهریور 1396 - 5:44

هرچند خدمت به ایثارگران و خانواده های معظم شاهد از امور مهم است اما حیف است که دکتر مجیدی با این تطمیع وترفند جدید ، فریب رئیس واحد را بخورد .من اگر جای او بود ؛ در چنین شرایطی ، این پست را نمی پذیرفتم .

ثابت یکشنبه , 19 شهریور 1396 - 5:52

با سلام در روایت است که« المومن کیس »مومن زیرک است واز یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود . آقایانی که موافق تغییر ریاست هستید ، فریب نخورید و فورا در مورد گزینه جایگزین ، به اجماع برسید که مبادا وسوسه های شیطانی ، شما را از را ه منحرف کند و گول ظواهر را بخورید .

صابر یکشنبه , 19 شهریور 1396 - 6:03

آقای دکتر اگر به هیج شعاری عمل نکرده باشد ،به یقین به این شعار « خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو » در همه شرایط عمل می کند . و بوقلمون صفت ، رنگ عوض می کند .جالبه اگر

عکسهای جلسات اورا ببینی متوجه می شوی که چی می گم . هروقت با راهنمای رودپشتی ومدیران سازمانی جلسه داشت ریشش را از ته ،تیغ می زد و هر وقت هم جلسه ،مناسبت اسلامی است با دفاتر نهاد و شورای فرهنگی.و سپاه … و جلسه داشت ، ریش می گذاشت .سایر اعمال او همینطور الی آخر …

رفتن به نوار ابزار