کد خبر : 15684
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396- 12: 18

یکی از سازمانهای شهرداری رشت ۸ میلیارد تومان هزینه مازاد داشته است!

یکی از سازمانهای شهرداری رشت ۸ میلیارد تومان هزینه مازاد داشته است!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: باید برآورد هزینه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری شهرداری مشخص شده و حسابرسی لازم برای خدماتی که شهرداری در دو سال اخیر انجام داده اجرایی شود.

به گزارش گیلانستان، سید امیرحسین علوی صبح امروز در جلسه صد و نود و ششم شورای اسلامی شهر رشت گفت: روزهای پایانی شورای چهارم نزدیک است و همکاران شورای چهارم جزء معدود افرادی هستند که تا آخرین روزها به رسالت و وظایف خود متعهدند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت  با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی شهرداری رشت تغییر کرده است ابراز داشت: این فرهنگ از سطوح عالی مدیریت به لایه‌های میانی و نیروهای شرکتی منتقل شده است و برخی کارکنان شهرداری پای خود را از گلیم‌شان درازتر کرده اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: فضا به‌گونه‌ای در شهرداری ملتهب شده است که می خواهند کارکرد شورا را تضعیف کنند.

وی با اشاره به بودجه و هزینه‌های کلان یک سازمان در شهرداری رشت اعلام داشت: این سازمان ۸ میلیارد تومان هزینه مازاد انجام داده و باید مشخص شود برای این ۸ میلیارد تومان چه خدمات متمایزی ارائه داده است.

علوی با اشاره به اینکه کارگران و پرسنل شهرداری در سرما و گرما زحمت می‌کشند عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ سازمانی شهرداری به‌گونه‌ای شده که انگار شورا مقابل کارکنان شهرداری قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت اظهار داشت: باید برآورد هزینه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری شهرداری مشخص شده و حسابرسی لازم برای خدماتی که شهرداری در دو سال اخیر انجام داده اجرایی شود.

علوی درباره تصویب بودجه سازمان‌های شهرداری عنوان کرد: بودجه سازمان‌های میادین، حمل و نقل و بار و مسافر، آرامستان، پسماند و فرهنگی ورزشی مصوب شده است و تنها سازمانی که بودجه آن را فعلا نپذیرفتیم سازمان عمران است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت بیان داشت: اینکه در شهرداری اولویت بندی برای اجرای پروژه‌ها انجام نمی‌شود بحث جداگانه‌ای است و  شورا باید مکانیزمی برای اولویت‌بندی پروژه‌ها تعریف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار