کد خبر : 2550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

یک نماینده نباید وکیل الدوله باشد/ تجاوزگران در حاول چپاول شن و ماسه کوچصفهان هستند

یک نماینده نباید وکیل الدوله باشد/ تجاوزگران در حاول چپاول شن و ماسه کوچصفهان هستند

فرماندار سابق رشت گفت: وکیل الدوله شدن هیچ معنایی ندارد بلکه یک نماینده باید وکیل المله باشد و همواره برای رفع مشکلات مردم تلاش کند نه اینکه فقط و فقط دنبال جلب رضایت دولت ها باشد.

به گزارش درگیلان، ولی الله عظمتی امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویایی مردم هستند و مشکلات شهرستان را انعکاس می دهند، اظهار داشت: خبرنگاران با رسالت خود این مشکلات و مسائل را دنبال می کنند تا مسئولان و مدیران به خود بیایند و با تلاش این مشکلات را حل کنند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در تمام انتخابات, افزود: همه باید سعی کنیم تا مردم در انتخابات بسیار فعالانه مشارکت کنند، این حضور وظیفه من کاندیدا و همه مسئولان و مردم است زیرا با حضو حداکثری و مقتدرانه در انتخابات علاوه بر نشان دادن اقتدار ملت ایران به قدرت های بزرگ استکباری تو دهنی می زنیم.

فرماندار اسبق رشت با بیان اینکه ملت ایران بصیر و ولایتمدار است, گفت: مردم به سرنوشت کشور خود توجه دارند و می خواهند بار دیگر اطاعت از مقام معظم رهبری, حمایت از نظام و حراست از ایران اسلامی را نشان دهند.

عظمتی با تاکید بر اینکه در راستای اعتلای کشورهم باید به مردم خدمت کرد و هم باید تلاش صادقانه داشت, تصریح کرد: مردم از حرف های بی فایده و بی اثر خسته شدند, کشور ایران نشان داد دمکراسی ترین کشور دنیا است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرمایند (میزان رای ملت است)، تاکید کرد: رای ملت است سرنوشت کشور را مشخص می کند این مسئله مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اسبق مرکز گیلان افزود: شهرستان رشت به عنوان مرکز گیلان یکی از اثرگذارترین شهرستان های کشور محسوب می شود و باوجود همه ظرفیت ها و توانمندی هایی که به لحاظ نیروی انسانی, استعداد سرشار جوانان و تحصیلات و تخصص هایی موجود با مشکلات و معضلات فراوانی رو به رو هستند.

عظمتی با تاکید بر اینکه تحولات در مرکز استان می تواند منشا تحولات در کشور و استان باشد, اظهار داشت: مدیریت صحیح, سنجیده, کارآمد و اثرگذار می تواند اثربخشی داشته باشد و مشکلات مردم را حل کند زیرا مردم این استعداد را دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران اثرگذار در سطح کشور از مدیران رشت هستند, افزود: از این فرصت ها و بسترها باید حداکثر استفاده انجام گیرد یک نماینده خوب می تواند توانمندی های استان را در کشور انعکاس بدهد.

فرماندار دوره هم شهرستان رشت با اشاره به معض بیکاری در شهرستان رشت, افزود: اگر در بخش کشاورزی بخواهیم تحولاتی را انجام و بهره برداری را بالا ببریم می توانیم برای بسیاری از نیروهای جوان در همین اشتغالزایی فراهم کنیم.

عظمتی با اشاره به ظرفیت بالا شهرستان رشت در شیلات, صنعت , کشاورزی و نیروی انسانی, گفت: شهرستان رشت در تمام زمینه ها, مولفه ها و شاخص ها از ظرفیت های بالایی برخوردار است که باید به درستی از آنها بهره مند شد و برای راتقای این شهرستان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت در عمران و آبادانی هنوز نتواسته جایگاه اصلی خود را بدست آورد, افزود: با وجود تحولاتی که در شهرها و روستاهای استان روی داده است اما کارهای به زمین مانده هم وجود دارد که باید انجام گیرد.

فرماندار سابق رشت با اشاره به ۳۰ سال سابقه کار اجرایی در شهرستان و استان, افزود: آشنایی کامل با تمام شهرها و روستاهای شهرستان رشت دارم و مشکلات و موانع شهرستان را کاملا می دانم معتقدم باید مسائل و مشکلات مردم را با کمک مدیران حل کنیم.

عظمتی تاکید کرد: در طول دوران فرمانداری بنده بیش از ۳۰۰ بار به بخش های شهرستان رشت به منظور افتتاح طرح ها, بررسی مسائل و مشکلات مردم و خدمت رسانی سرکشی کرده ام و به خوبی به نیازهای شهرستان و استان آگاه هستم.

فرماندار سابق رشت با بیان اینکه من نمی توانم جلوی حمایت گروه های مختلف سیاسی از خود را بگیریم روی پیشانی من اصولگرایی نوشته شده است, گفت: تکلیف این است که بر اساس قانون, منطق و انصاف حرکت کنییم, ولایت مطلقه فقیه و قانون را فصل الخطاب همه مسائل در کشور می دانیم.

وی وظیفه اصلی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را قانون گذاری و نظارت دانست و افزود: باید یک قانون جامع و محکم تصویب کنیم تا بسیاری از مشکلاتی که مردم با آن روبه رو هستند رفع شود.

عظمتی با اشاره به موضوع شن و ماسه کوچصفهان و ظلم هایی که به مردم و طبیعت می شود، اظهارکرد: عدم کفایت و مدیریت صحیح باعث تخریب محیط زیست شده است و یکی از برنامه های بنده برخورد با برداشت کنندگان غیر قانونی شن و ماسه از بستر رودخانه های شهرستان است.

فرماندار سابق رشت ادامه داد: متاسفانه تجاوزگران با رانت و ارتباطاتشان در حاول چپاول شن و ماسه کوچصفهان هستند لذا باید دست آنان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه بنده وابسته به هیچ دولتی نبوده، نیستم و در آینده هم نخواهم بود اظهارداشت: ما هدفمان نظام اسلامی، آرمانهای امام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به حمایت کورکورانه برخی نمایندگان از دولت، تصریح کرد: وکیل الدوله شدن هیچ معنایی ندارد بلکه یک نماینده باید وکیل المله باشد و همواره برای رفع مشکلات مردم تلاش کند نه اینکه فقط و فقط دنبال جلب رضایت دولت ها باشد.

عظمتی همچنین افزود: هرگز حرفی نزدم که مردم را سرگردان یا معطل کنم و در طول زندگی خود همیشه صراحت لهجه داشته و با مردم صادق بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار