کد خبر : 51079
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

نود اقتصادی بررسی کرد؛

یک هتل گیلان جزء ۱۲ مرکز زیان‌ده تامین اجتماعی قرار گرفت

یک هتل گیلان جزء ۱۲ مرکز زیان‌ده تامین اجتماعی قرار گرفت

از ۲۳ مجتمع رفاهی تامین اجتماعی؛ ۱۲ مرکز زیان‌ده و ۴۹ درصد مراکز نیز بلااستفاده هستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از «نود اقتصادی» یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی، شرکت رفاه‌گستر تامین اجتماعی است. طبق اساسنامه این شرکت، شرکت مذکور برای برنامه‌ریزی و هدایت امور سیاحتی، زیارتی و رفاهی کارکنان شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی و اداره مراکز رفاهی سازمان و همچنین اعطای تسهیلات به کارکنان سازمان تشکیل شده است.

نکته قابل تامل اینکه براساس آخرین صورت مالی حسابرسی شده، این شرکت ۲۳ مرکز فعال (مجتمع‌های تفریحی و هتل‌ها و رستوران‌ها) دارد که از این ۲۳ مرکز، ۴۹ درصد ظرفیت مراکز اقامتی، تفریحی و ورزشی بلااستفاده مانده و همچنین ۱۲ مرکز نیز زیان‌ده هستند که از جمله آنها می‌توان به زیان‌دهی هتل فجر لاهیجان، رستوران سازمان مرکزی، رستوران شمس‌آباد تهران، رستوران سازمان مرکزی، مجتمع اقامتی خیام مشهد، مجتمع طرقبه، مجتمع رفاهی کرمانشاه و … اشاره کرد.

اما از آنجایی که سنگ‌بنای سازمان تامین اجتماعی با حق‌ بیمه کارگران کشور گذاشته شده و بیش از ۹۵ درصد درآمد سازمان از محل حق‌بیمه ۱۴ میلیون کارگر زحمت‌کش کشور است، حال این سوال پیش می آید اگر اینگونه خدماتی هست، چرا باید کارگران از آن خدمات محروم باشند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار