کد خبر : 23333
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۳۶

یک گیلانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شد

یک گیلانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 28 بهمن‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایف سنگینی بر عهده دارد و همه ما به جامعه‌ای خدمت می‌کنیم که تمام کشور مدیون آن‌هاست و خوشبختانه در خود بنیاد نیز جمع زیادی از این عزیزان به‌عنوان همکار حضور دارند.
وی ادامه داد: هیچ‌یک از ما نباید به حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیده شغل بنگریم، بلکه این توفیقی است که در اختیار ما قرار گرفته است و باید قدر آن را به خوبی بدانیم.
نماینده ولی‌فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: امروز با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود، خدمت به این عزیزان بسیار سخت‌تر از گذشته شده است و نیازمند تلاشی مضاعف است. خدمت به این عزیزان از هر طریق ممکن باید همراه با حفظ احترام و شأن آن‌ها و همراه با اخلاق خوش باشد.
معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از نظر گستردگی جامعه هدف گفت: با توجه به اهمیت این مسئله فعالیت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که پاسخ‌گویی مناسبی را به این دغدغه‌ها در پی داشته باشد. خوشبختانه فعالیت‌های بنیاد تهران بزرگ تا امروز رضایت بخش بوده و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: آقای صمیمی در دوران تصدی پست مدیرکلی بنیاد تهران بزرگ تعامل بسیار خوبی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشتند و جامعه ایثارگری تهران بزرگ از نزدیک با ایشان در ارتباط بودند و این موضوع از نقاط قوت فعالیتشان بود. ایشان به دلیل انتخاب به عنوان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، علی رغم میل باطنی ما و همکاران ایشان از مجموعه بنیاد جدا شدند و برای‌شان در پست جدید آرزوی موفقیت داریم.

حمید علی صمیمی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این نشست گفت: بنده حدود 17 سال توفیق خدمت در بنیاد و بیش از 6 سال در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتم و امروز جدایی از این مجموعه بسیار سخت است. در بنیاد تهران بزرگ تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی آرام و برادرانه به خدمت بپردازیم. همچنین تلاش کردیم ارتباط مناسبی با دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم تا شأن مجموعه بنیاد افزایش یابد و همچنین ارتباط خوبی بین جامعه هدف و بنیاد برقرار شد.
نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت: بنیاد نهادی آرمانی است که تمایزهای بی‌شماری با سایر دستگاه‌ها دارد و خدمت در این مجموعه توفیق بی‌نظیری است. امیدواریم ادامه‌دهنده سنت‌های خوب ایجادشده در این اداره کل باشیم.
در پایان این مراسم نادر نصیری با دریافت حکم خود به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد و از زحمات حمید علی صمیمی مدیرکل سابق این بنیاد نیز تقدیر و تشکر شد.

به گزارش گیلانستان، نصیری اهل شهرستان صومعه سرا بوده و در سالهای 87 تا 90 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، در سالهای 90 تا 93 مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین و از سال 93 تا پیش از این نیز مدیر کل شهرستان های استان تهران بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار