کد خبر : 67653
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400- 43: 17

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان:

یگان حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان یگان نمونه کشوری انتخاب شد

یگان حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان یگان نمونه کشوری انتخاب شد

اکبری‌پور از انتخاب یگان حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان یگان نمونه کشور خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز ملی محیط‌بان و به همین مناسبت از مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان تقدیر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، «ساسان اکبری‌پور» اظهار داشت: با توجه به عملکردها و اقدامات انجام شده، یگان حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان یگان نمونه کشور انتخاب شده است و به مناسبت فرا رسیدن روز ملی محیط‌بان و به همین مناسبت امروز از مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان تقدیر می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه امر کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت همواره و به شکل مستمر در دستور کار نیروهای این یگان قرار دارد عنوان کرد: جلوگیری از آسیب به محیط‌زیست و تخریب آن در کنار سایر اقدامات دیگر رسالتی است که یگان حفاظت محیط زیست گیلان نسبت به انجام آن اهتمام ویژه دارد.

اکبری‌پور به دیگر اقدامات مهم یگان حفاظت محیط زیست گیلان هم اشاره کرد و بیان داشت: افزایش چشمگیر کشفیات سلاح شکاری به ویژه کشفیات سلاح قاچاق از جمله شاخص‌های مدنظر از بابت انتخاب یگان حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان یگان برتر کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال کشفیات یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان به نسبت سال گذشته شاهد رشد دو نیم برابری بوده است ابراز داشت: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان در طول فصل شکار علاوه بر پایش مناطق تحت مدیریت، امسال مأموریت‌های زیادی در راستای برخورد با متخلفان به انجام رساندند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ادامه از انتخاب محیط بانان نمونه استان خبر داد و اذعان کرد: بیژن سوادزاده، مصطفی یوسفی منجیلی، علی قاسمی نرگسی، مهرداد جانی دیگه سرایی و راشد نوین به عنوان محیطبانان نمونه کشوری از استان گیلان معرفی شدند و طی مراسمی از آنان تقدیر ویژه به عمل آمد.

اکبری‌پور توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت محیط زیست این استان را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل قانون‌مند با دوستداران محیط زیست که به همکاری نزدیک و کمک به حفظ حیات‌وحش علاقه دارند از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های یگان حفاظت محیط‌زیست محسوب می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار