کد خبر : 36682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۱۰۰۰۰ سبد غذایی بین فرزندان محسنین و ایتام گیلانی توزیع می‌شود

۱۰۰۰۰ سبد غذایی بین فرزندان محسنین و ایتام گیلانی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: با کمک و مشارکت خیران نیک‌اندیش‌ ۱۰ هزار سبد غذایی در ماه مبارک رمضان بین فرزندان محسنین و ایتام گیلانی توزیع می‌شود.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی از توزیع 10 هزار سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در بین فرزندان محسنین و ایتام گیلانی خبر داد و اظهار داشت: این طرح با مشارکت خیران و نیکوکاران برای تعداد زیادی از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ارزش هر کدام از سبدهای غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را برشمرد و عنوان کرد:‌ ارزش هر یک از سبدهای غذایی حدوداً معادل 200 هزار تومان تخمین زده می‌شود که انتظار داریم با کمک نیکوکاران و خیران تهیه و بین ایتام و نیازمندان توزیع شود.

اهرابی مشارکت بالای نیکوکاران با کمیته امداد گیلان را در برپایی سفره‌های افطاری مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ کمیته امداد هرساله در ماه میهمانی خدا اقدام به پربایی سفره‌های افطاری برای نیازمندان می‌کند که بخشی و یا تمام هزینه‌های آن توسط خیران تأمین می‌شود.

وی از برپایی سفره اطعام 102 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد گیلان در روزهای گذشته در شهر رشت خبر داد و ابراز داشت: برپایی سفره‌های افطاری و اطعام ایتام و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امیدواریم مردم خیر نیز در این راه یاریگر کمیته امداد گیلان باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه سفره‌های افطاری هر روزه در بسیاری از شهرهای استان برپا می‌شود خاطرنشان کرد:‌ این سفره‌های افطاری با مشارکت نیکوکاران برپا می‌شود همچنین خیران در تأمین سبدهای غذایی جهت توزیع بین نیازمندان با کمیته امداد گیلان همکاری سازنده‌ای دارند.

اهرابی شیوه مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام و کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان را برشمرد و ابراز داشت:‌ نیکوکاران می‌توانند از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان گیلان و یا از طریق کد دستوری #013*8877* در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به جذب حامی در طول ماه مبارک رمضان برای ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و گفت: 8 هزار یتیم و فرزند محسنین چشم‌انتظار حمایت‌های نیکوکاران هستند و کمیته امداد آمادگی دارد درصورت تمایل خیران، برنامه‌هایی از جمله دیدار ایتام با نیکوکاران و افطار با یتیمان را اجرا کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار