کد خبر : 7501
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

۱۰۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه تحویل محرومان استان گیلان‌ شد

۱۰۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه تحویل محرومان استان گیلان‌ شد

فرمانده سپاه قدس گیلان از بهره‌برداری ۲۴۰ واحد مسکونی برای محرومان در هفته بسیج ‌خبر داد و گفت: با همت قرارگاه سازندگی و مهندسان بسیج گیلان بالغ بر ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان ساخته و به خانواده آنان تحویل داده شد.

به گزارش گیلانستان سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور در گفت وگوییبا اشاره به ساخت و بهره برداری 240 واحد مسکونی برای محرومان در گیلان اظهار داشت: با همت قرارگاه سازندگی و مهندسان بسیج گیلان بالغ بر 1000 واحد مسکونی برای محرومان ساخته و به خانواده آنان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در احداث و ساخت مسکن‌های مددجویی و محرومان همکاری بسیار خوبی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه قدس استان گیلان انجام شده است بر لزوم توجه بیشتر دولت در راستای رفع محرومیت زدایی از کشور تاکید کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اعلام کرد: در هفته بسیج امسال بالغ بر 240 باب مسکن به بهره‌برداری رسیده است که هم اکنون نیز تحویل این واحدها به محرومان در مناطق مختلف گیلان توسط قرارگاه سازندگی سپاه در جریان است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به امضای توافقنامه قرارگاه سازندگی سپاه گیلان با آستان قدس رضوی گفت: در این توافقنامه بر تعمیر و بازسازی 1000 واحد مسکونی محرومان در مناطق مختلف گیلان در سال 1396 تاکید و مورد موافقت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از ساخت و بازسازی مساجد در مناطق مختلف استان گیلان توسط قرارگاه سازندگی سپاه استان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا بالغ بر 200 مسجد ساخته شده و در مورد 800 مسجد که نیازمند ترمیم ساختار فیزیکی هستند اقدام خواهد شد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار