کد خبر : 9601
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

۱۰ هزار پروانه حرفه‌ای پرستاری تا پایان امسال صادر می‌شود

۱۰ هزار پروانه حرفه‌ای پرستاری تا پایان امسال صادر می‌شود

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی گیلان گفت: با تدابیر وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۰ هزار پروانه حرفه‌ای پرستاری برای فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها تا پایان امسال صادر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، نسرین مختاری عصر امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده شهید بهشتی رشت، اظهار داشت: با تدابیر وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 10 هزار پروانه حرفه‌ای پرستاری برای فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها تا پایان امسال صادر می‌شود.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی گیلان با اشاره به اینکه مسئله سلامت مسئله‌ای مهم و یک نیاز برای انسان‌ها است تصریح کرد: دانش آموختگان پرستاری و مامایی باید در خط اول جبهه کمک به بیماران حاضر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: هر چقدر که پله‌های موفقیت و علم و دانش را طی کنیم به همان قدر باید مدیون و مرهون زحمات پدران و مادران خود باشیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین امیر چهری با بیان اینکه جشن فارغ‌التحصیلی یک واژه غلط است گفت: علم و تحصیل هیچگاه به پایان نمی‌رسد و دانش آموختگان باید آموخته‌های خود را هر روز و هر لحظه با علم روز دنیا به‌روزرسانی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: دانش آموختگان پرستاری و مامایی باید با علم روز دنیا به تکریم بیماران و نیازمندان به سلامتی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جشن دانش آموختگان پرستاری و مامایی برای خدمت و انجام وظیفه به بیماران سوگند یاد کردند و با پرودگار خود عهد خدمت به بیماران بستند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار