کد خبر : 61666
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399- 25: 11

فرماندار رودسر:

۱۰ هکتار از جنگل های اشکورات رودسر در آتش سوخت/ مهار آتش ادامه دارد

۱۰ هکتار از جنگل های اشکورات رودسر در آتش سوخت/ مهار آتش ادامه دارد

فرماندار رودسر گفت: با توجه به وزش باد گرم آتش سوزی از شب گذشته در بخشی از جنگل‌های اشکورات در منطقه رزگردن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، محمد مهدی مظفری با بیان اینکه از نخستین ساعات آتش سوزی تمام عوامل شامل نیروهای انتظامی، بسیج و نیروهای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و هلال احمر به محل آتش سوزی اعزام شدند، افزود: در این راستا نیروهای بومی منطقه و ساکنین روستاهای همجوار هم به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای حاضر در محل با تمام توان در حال مهار آتش هستند، افزود: به دلیل وسعت منطقه، وزش شدید باد گرم و پوشش برگ خشک در سطح جنگل علیرغم همه تلاش‌ها تاکنون آتش مهار نشده است.

وی با اشاره به درخواست بالگرد از استان به دلیل صعب العبور بودن منطقه جهت اطفا حریق جنگل، گفت: علیرغم اینکه با درخواست موافقت شده ولی به دلیل وزش باد شدید امکان پرواز بالگرد تا این لحظه وجود نداشته و همچنان منتظر شرایط مساعد جوی جهت پرواز بالگرد هستیم.

فرماندار شهرستان رودسر از اعلام آمادگی تیپ دوم نیرو مخصوص میرزاکوچک خان و جهت اعزام نیرو و تجهیزات به منطقه آتش سوزی خبر داد و افزود: در این راستا فرمانده این تیپ بازدیدی میدانی از منطقه داشته و در جهت اعزام نیروها و تجهیزات به محل آتش سوزی تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی همه نیروهای اعزامی و مردمی حاضر در محل آتش سوزی گفت: همه نیروها تا مهار کامل آتش در منطقه حضور خواهند داشت و تلاش بر این است از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار