کد خبر : 52658
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

از میان ۷۰ اثر ارسالی؛

۱۱ برگزیده مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» معرفی شدند

۱۱ برگزیده مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۷۰ اثر از سراسر کشور به مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من»، گفت: ۱۱ برگزیده این مسابقه مشخص و معرفی شدند.

به گزارش گیلانستان،اسفندیار ضیایی با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من»، اظهار کرد: این مسابقه به منظور ثبت حماسه‌سازی جهادگران عرصه سلامت کشور، تبیین نقش ارزنده آنها در سلامتی مردم ایران با مشارکت کانون پرورش فکری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات‌درمانی استان گیلان برگزار شد.

وی به برخی محورهای این مسابقه اشاره کرد و افزود: «حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان‌ها)»، «خاطرات روزهای کرونایی» و «قدرشناسی از تلاش‌های ارزشمند کادر درمانی و خانواده‌های آنها در مقابله با ویروس کرونا»، از محورهای موضوعی فراخوان ادبی «قهرمان آشنای من» بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فراخوان این مسابقه اردیبهشت ماه امسال منتشر شد، گفت: کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادر درمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و…) رخدادهای مانای این روزهای حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت و تصویر آثار را از طریق پیام‌رسان واتس آپ یا گپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال کردند.

وی ادامه داد: «حمیرا خدابنده» و «لیلا خلقت پرور» داوران این مسابقه با بررسی بیش از ۷۰ خاطره و دل نوشته ارسالی، ۱۱ اثر مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگسال را به عنوان آثار برگزیده معرفی کردند.

ضیایی افزود: هیئت داوران مسابقه «قهرمان آشنای من» در این میان با توجه به برجستگی و ظرافت‌های ادبی آثار ارسالی، خاطره‌نویسی «بهرخ ترکزبان» از استان همدان، «ارنیکا بهرامی» و «باران خلقت پرور» از استان گیلان در بخش کودک جز آثار برگزیده انتخاب کردند.

وی ادامه داد: آثار «عرفان استاچی» و «ریحانه رضازاده» از استان تهران، «ماهک نوروزپور» و «مانیا کاظمی‌نیا» از گیلان و اثر ارسالی «سیده فائزه همتی» از استان ایلام نیز عنوان آثار برگزیده گروه سنی نوجوان را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان گفت: گروه داوری این مسابقه همچنین با ارزشمند توصیف‌کردن استقبال جهادگران عرصه سلامت از این رویداد ادبی، «محبوبه یعقوبیان» از استان قم، «لیلا زاهد نخجیری» و «زهرا نیک‌پی» از استان گیلان را به عنوان برگزیده شرکت کنندگان مجموعه کادر درمانی کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار