کد خبر : 1098
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394- 37: 23

تاکنون ۱۱ نفر از حجاج گیلانی در واقعه منا کشته و ۱۴ نفر مفقود شدند

تاکنون ۱۱ نفر از حجاج گیلانی در واقعه منا کشته و ۱۴ نفر مفقود شدند

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گیلان گفت:بر اساس آخرین اخبار از منا ۱۱ نفر از حجاج گیلانی در این واقعه کشته شدند و ۱۴ نفر مفقودی اعلام شده است.

به گزارش “در گیلان”: حجت الاسلام محمد رضا شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم با اظهار تأسف از درگذشت حجاج در منا اظهار داشت: بر اساس آخرین اخبار از منا ۱۱ نفر از حجاج گیلانی در این واقعه کشته شدند و ۱۴ نفر مفقودی اعلام شده است و در کل تعداد کشته‌ شده‌های قطعی و مفقودی ۲۵ نفر است و نیروهای امدادی در تلاش برای یافتن مفقودین هستند.

وی با بیان اینکه من بر این باورم که این حادثه از پیش مقدمات آن فراهم شده بود افزود: استکبار هرگاه می‌خواهد انتقام از مسلمانان بگیرد با دست آل سعود مقدمات را فراهم می‌کند.

 مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گیلان گفت: این بی‌نظمی قابل قبول نیست ما سالیان متمادی در روز عید قربان به حج رفته‌ایم و این که یکباره جاده را ببندند و ناگهان دو میلیون انسان در قابل هم قرار گیرند خطایی بزرگ است.

شفیعی با تأکید بر اینکه آل سعود با این اشتباه بزرگ خود را در دنیا منفور کرد تصریح کرد: این چندمین اشتباه آل سعود است از ماجرای جرثقیل و منا نمی‌توان به‌راحتی گذشت اشتباهات آل سعود غیر قابل بخشش است.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مورد بررسی ویژه این امر خاطرنشان افزود: امروز همه دنیا آگاه است که آل سعود با مسلمانان مخالف است و با آمریکا و اسرائیل نزدیک و مانند برادر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار