کد خبر : 31940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397- 18: 10

۱۱ هزار گروه‌ جهادی در کشور تشکیل شد

۱۱ هزار گروه‌ جهادی در کشور تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در محلات باید گروه‌های جهادی تشکیل بدهند گفت: ۱۰ هزار و ۹۹۰ گروه جهادی در کشور تشکیل شد.

به گزارش گیلانستان سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور شب گذشته در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۹۹۰ گروه جهادی در کشور تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فقط از سال ۹۶ حدود ۴ هزار گروه جهادی در کشور تشکیل شد تصریح کرد: نیروهای جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های مهم گروه‌های جهادی در زمینه احداث مسکن برای اقشار مستضعف است بیان داشت: گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور به محرومان خدمت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه توافقنامه‌‌ای بین بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی در زمینه ساخت مسکن محرومان امضاء شد عنوان کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط بسیج مستضعفین برای محرومان ساخته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفین در کرمانشاه واحد‌های مسکونی برای زلزله‌زدگان ساخته است ابراز داشت: بخشی از مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط سپاه این استان ساخته شده است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه یکی از فازهای احداث واحد‌های مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ۷۰۰ واحد مسکونی بود گفت: تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در ماه‌های گذشته افتتاح شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ساخت واحد‌های مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه جدا از توافقنامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی برای ساخت مسکن محرومان در منطقه است.

سردار غیب‌پرور با اعلام اینکه یکی از اتفاقات جدید در بسیج مستضعفین ایجاد گروه‌های جهادی محله‌محور است اظهار داشت: گروه‌های جهادی در گذشته به صورت استانی یا شهری بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در محلات باید گروه‌های جهادی تشکیل دهند تصریح کرد: ۳ هزار گروه جهادی محله‌محور در کشور تشکیل شد.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه در فاز نخست گروه‌های جهادی‌محله محور باید ۳۸ هزار گروه جهادی تشکیل شود عنوان داشت: این تعداد گروه جهادی باید در مدت زمان یک‌سال و ۶ ماه تشکیل شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار