کد خبر : 36004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398- 51: 11

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت:

۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اشتغال در گیلان اختصاص یافت

۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اشتغال در گیلان اختصاص یافت

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان زمینه‌سازی برای تحقق شعار رونق تولید را مورد تأکید قرار داد و گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اشتغال در گیلان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق پوش با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار رونق تولید برنامه‌های بسیار خوبی را تهیه کرده است اظهار داشت: در همین راستا امسال بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اشتغال در گیلان اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان حمایت مؤثر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید تاکنون چیزی بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان آن به واحدهای تعطیل و نیمه‌فعال گیلان پرداخت شده است.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه روند پرداخت و ارائه تسهیلات رونق اشتغال در گیلان همچنان ادامه دارد تصریح کرد:‌ امیدواریم با اعطای تسهیلات رونق تولید تحولات مثبتی در فضای کسب و کار گیلان ایجاد شود و از سویی دیگر در واحدهای صنعتی و تولیدی استان نیز تحرک لازم به وجود بیاید.

وی پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی گیلان را نیز بخشی از برنامه دولت برای حرکت در مسیر تحقق شعار رونق تولید دانست و اظهار داشت: در این راستا و بر اساس برنامه امسال بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به صورت مبالغ یارانه به واحدهای تولیدی استان گیلان اختصاص پیدا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و ایجاد اشتغال را یکی از ضروریت‌ها و نیازمندی‌های اساسی این استان اعلام کرد و ابراز داشت: با پرداخت مبالغ یارانه به واحدهای تولیدی گیلان انتظار داریم تا پایان امسال در استان برای ۶ هزار نفر شغل ایجاد شود.

دلق‌پوش پرداخت تسهیلات مربوط به سرمایه‌ در گردش را نیز یکی از ابزارها و راهکارهای عملی حمایت از چرخه تولید و صنعت دانست و خاطرنشان کرد:‌ برای توسعه صنایع در استان گیلان ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین سرمایه در گردش و توسعه واحدهای تولیدی اختصاص پیدا کرده است.

وی بیکاری را زمینه‌ساز وقوع بسیاری از مشکلات،‌ معضلات و نابه‌هنجاری‌ها در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: رفع این مشکل تنها زمانی میسر می‌شود که ساز و کار تولید و کسب و کار به درستی در جامعه فراهم شود که این موضوع نیز نیازمند اراده ملی و عمومی مردم است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در حال حاضر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت و تولید دارد اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی درست و با تلاش جهادی از تمام این ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان گیلان به‌درستی استفاده کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار