کد خبر : 18691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396- 44: 11

۱۳ آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و شناساندن بزرگترین دشمن ملت ایران است‌

۱۳ آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و شناساندن بزرگترین دشمن ملت ایران است‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان گفت: ۱۳ آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و شناساندن بزرگترین دشمن ملت ایران یعنی آمریکا به مردم است‌.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی اشجری صبح امروز در نشست استانی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت اظهار داشت: از مجموع رخدادهای انقلاب اسلامی، روز ۱۳ آبان به‌دلیل داشتن ۳ رویداد مهم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: تبعید امام راحل به ترکیه توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۴۳، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان  پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ و شهادت جمعی از دانش آموزان در ۱۳۵۷ رخدادهایی است که باعث شد ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان در اوایل انقلاب روز دانش آموز نام گرفته بود بیان داشت: بعد از تصویب مجلس سوم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

اشجری ۳ رویداد مهم در ۱۳ آبان را نشانه دشمنی آمریکا با ملت مسلمان ایران بیان کرد و عنوان داشت: خوی استکبار جهانی به‌گونه‌ای است که می‌خواهد جلوی رشد تکاملی ایران را بگیرد و دولت آمریکا با کارشکنی در برجام و تصویب تحریم‌های جدید این امر را تایید کرده است.

وی با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و شناساندن بزرگترین دشمن ملت ایران یعنی آمریکا به مردم است گفت: پیام ۱۳ آبان برای مردم به‌ویژه جوانان این است که آمریکا با رشد کشورهای مستقل به سختی مقابله می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به سخن امام راحل که “آمریکا شیطان بزرگ است” افزود: باید در مراسم روز ۱۳ آبان و روزهای منتهی به آن مداخلات آمریکا درباره برنامه‌های کشورهای اسلامی نشان داده شود تا جوانان تنفر خود را نسبت به آمریکا به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه هدف برنامه‌های روز ۱۳ آبان، تقویت روحیه استکبارستیری در مردم است گفت: ارتقاء آگاهی و شناخت نسبت به توطئه‌های آمریکا، تبیین شعار استراتژیک مرگ بر آمریکا، تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان به‌عنوان پیشگامان رویدادهای استکبارستیزانه و تبیین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری درباره سیاست‌های سلطه جویانه آمریکا از جمله این اهداف است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار