کد خبر : 33452
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397- 17: 12

۱۴۱۰ پروژه عمرانی و طرح زودبازده توسط سپاه در گیلان اجرا می‌شود

۱۴۱۰ پروژه عمرانی و طرح زودبازده توسط سپاه در گیلان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هزار و ۴۱۰ پروژه‌ عمرانی و طرح زودبازده توسط سپاه در گیلان اجرا می‌شود گفت: این طرح‌ها به اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش گیلانستان سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هزار و ۴۱۰ طرح زودبازده و پروژه عمرانی در مدت یکسال توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخته می‌شود که اجرای آن‌ها به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ساخت مسکن محرومان را یکی از این پروژه‌های بسیار مهم و اولویت‌دار بسیج سازندگی سپاه خواند و عنوان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته و طبق توافقات به‌عمل آمده ساخت هزار و ۳۰ واحد مسکن محرومان به بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان واگذار شده است.

سردار عبدالله‌پور از ساخت هزار واحد مسکن محرومان توسط سپاه قدس گیلان در سال گذشته سخن گفت و ابراز داشت: بسیج سازندگی سپاه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی همواره پیشگام بوده و در این راستا خدمات بسیار ارزنده‌ای را تقدیم مردم و روستائیان محروم کرده است.

وی پروژه‌های اشتغالزایی و خدمات روستایی را از جمله طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اعلام کرد و ابراز داشت: ساخت پل‌ها و راه‌های روستایی و تجهیز آب‌بندان‌ها از جمله طرح‌هایی است که اجرای آن به بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان واگذار شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان احداث سالن‌های ورزشی در مناطق محروم و کم‌ برخوردار استان را نیز از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: امسال تعمیر و تجهیز بیش از ۱۰۰ مدرسه و کلاس درس در روستاها و مناطق محروم گیلان توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز می‌شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه اجرای هزار و ۴۱۰ پروژه و طرح زودبازده گیلان به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تصریح کرد: از تمام خیران نیک‌اندیش گیلانی تقاضا داریم برای اجرا و تکمیل به موقع این پروژه‌ها در سال آینده کمک‌های خود را از مردم محروم استان دریغ نکنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار