کد خبر : 60247
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399- 50: 11

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان:

۱۴۹ مجموعه فرهنگی در جشنواره استانی «حبیب» مشارکت کردند

۱۴۹ مجموعه فرهنگی در جشنواره استانی «حبیب» مشارکت کردند

از ابتدای انتشار فراخوان برگزاری جشنواره استانی «حبیب» ویژه هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی، ۱۴۹ مجموعه فرهنگی آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند.

به گزارش گیلانستان، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴۹ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «حبیب» ارسال کردند، اظهار کرد: در مجموع چهار حوزه حدود ۴۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

حسام رمضانی با بیان اینکه استقبال مردمی از این جشنواره در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در حوزه تولید محتوا بسیار قوی، خوب و خلاقانه عمل کردند، گفت: داوری آثار بسیار به هم نزدیک است و تاکنون در هر بخش حدود ۳۰ اثر به مرحله بعد راه یافته و رقابت برای رسیدن به مرحله پایانی در دو بخش کرونا و مواسات بسیار نزدیک و انتخاب هیئت داوران بسیار با بحث و دقت‌نظر همراه است.

رمضانی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که بهترین مجموعه‌ها در این بخش‌ها معرفی و بتوانند به جایگاه برتر و اصلی خود برسند، افزود: آثار برتر این جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره شناسایی و معرفی ظرفیت بالای هیئت‌های در زمینه تولید محتوا بود که از این ظرفیت‌ها می‌توان در زمینه تولید کلیپ و حتی فیلم‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و … و یا به عنوان نیروی انسانی در صدا و سیما استفاده و مشغول به خدمت شوند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: در قدم اول به این دلیل که یکی از اهداف جشنواره محقق شود، جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیمای مرکز گیلان در آینده نزدیک برگزار شد تا با معرفی این نیروها بتوانیم از ظرفیت و توانایی افراد فعال در حوزه کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین استفاده شود.

وی با اشاره به تعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه، عنوان کرد: به دلیل پیروی از دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان، مراسم اختتامیه تعویق و به زودی زمان و چگونگی برگزاری برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رمضانی افزود: به زودی بخش نگاه مردمی جشنواره استانی حبیب در صفحه اینستاگرام اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی instagram.com/nehzat_eslami_gil راه‌اندازی شده و آثار برتر از نگاه مردم معرفی می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار