کد خبر : 60686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

۱۴ هزار خودرو در محدودیت‌های تردد شب یلدا در گیلان اعمال قانون شدند

۱۴ هزار خودرو در محدودیت‌های تردد شب یلدا در گیلان اعمال قانون شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طی محدودیت‌های ۲ روزه ویژه شب یلدا ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو در سراسر گیلان اعمال قانون شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع کرونا بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام شب یلدا مورخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه طرح محدودیت رفت و آمد خودروها از ساعت ۲۰ و ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی از ساعت ۱۸ همزمان با سراسر کشور در گیلان به مرحله اجرا درآمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: تمامی دوربین‌های پلیس و گشت‌های راهنمایی و رانندگی در سطح استان بر اجرای صحیح این طرح نظارت داشتند و طی این ۲ روز بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو به‌دلیل رعایت نکردن قانون محدودیت‌های تردد اعمال قانون شدند.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در حوزه اصناف، واحدهای تجاری و خدماتی نیز تعداد ۱۰۰ اکیپ متشکل از پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، فرمانداری‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت لازم را داشتند.

رسول‌زاده فرساد تصریح کرد: در طی این ۲ روز در مجموع از ۹۳۴ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۳۸ واحد صنفی پلمپ شدند و به ۴۲۶ واحد صنفی متخلف تذکر داده شد همچنین برای ۱۶۰ واحد صنفی اخطار پلمپ صادر شد و ۱۸۵ واحد صنفی همراه با دادن تعهد به فعالیت خود ادامه دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در مجموع همکاری و مشارکت شهروندان گیلانی در عمل به توصیه‌های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرمجاز و مشارکت اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی مطلوب ارزیابی شد که در این راستا از شهروندان خوب و قانونمند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار