کد خبر : 59220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399- 38: 17

فرماندار رشت:

۱۴ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در رشت پلمب شد

۱۴ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در رشت پلمب شد

فرماندار رشت با اشاره به پلمب ۱۴ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در رشت گفت: تاکنون ۸۱۲ تذکر کتبی صادر شده است.

به گزارش گیلانستان، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای طرح محدودیت کرونا، ۱۰ تیم بازرسی متشکل از بازرسان فرمانداری، شبکه بهداشت، تعزیرات، اصناف و نیروی انتظامی شهرستان رشت بر نحوه اجرای این محدودیت در مراکز استان نظارت می‌کنند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ نفر از ساعت ۱۸ بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی نظارت می‌کنند تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح در شهرستان رشت ۳۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی به تذکر لسانی منجر شد.

وی با اشاره به اینکه افراد در صورت عدم توجه به تذکر لسانی، تذکر کتبی دریافت می‌کنند خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت کرونایی در شهرستان رشت تاکنون، ۸۱۲ مورد تذکر کتبی به افراد داده شده است.

فرماندار شهرستان رشت از پلمب ۱۴ واحد صنفی در این شهرستان به‌دلیل تخلف و عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی خبر داد و بیان کرد: همه باید برای ریشه‌کنی این بیماری با ستاد مقابله با کرونا همکاری کرده و محدودیت‌ها را اعمال کنند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه بازرسی‌ها هر روز از ساعت ۱۸ به بعد از سوی تیم‌های بازرسی در سطح شهر رشت انجام می‌شود اظهار داشت: از ابتدای آذرماه محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود و بازرسان نیز مطابق با همان محدودیت‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید، مراکز تمرین مسابقات ورزشی، زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی، قنادی، بستنی‌فروشی، مراکز طبخ غذا، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو و مراکز شماره‌گذاری اتومبیل است.

همچنین فرش و موکت‌فروشی، اسباب‌بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی‌فروشی، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه‌فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده‌سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی‌پزی و خشکبار نیز جزو گروه دوم هستند.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ‌موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

گروه چهارم نیز شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار