کد خبر : 13702
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

۱۵۰۰ روحانی در ماه مبارک رمضان به مساجد استان گیلان اعزام می‌شوند

۱۵۰۰ روحانی در ماه مبارک رمضان به مساجد استان گیلان اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ مبلغ و روحانی در ماه مبارک رمضان به مساجد سراسر استان گیلان اعزام می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حسین گلمیرزاده ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول رحمت الهی است و بندگان باید بهترین بهره معنوی را از این ماه الهی ببرند اظهار داشت: بیش از هزار و 500 مبلغ و روحانی در ماه مبارک رمضان به مساجد سراسر استان گیلان اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان مهم‌ترین مطالبه مردم در ماه مبارک رمضان را برگزاری نماز جماعت در مساجد سراسر استان عنوان کرد و افزود: برگزاری نماز جماعت در تمامی ایام ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین مطالبات مردم گیلان بوده و تمهیدات لازم جهت تحقق موضوع مذکور در استان به‌درستی شکل گرفته است.

گلمیرزاده با تاکید بر اینکه بیان مسائل شرعی و احکام به‌ویژه احکام متناسب با ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین مسائلی است که از سوی روحانیون در ماه مبارک رمضان برای مردم بیان می‌شود گفت: تلاوت قرآن و ترتیل خوانی قرآن از برنامه‌های شاخص است که در ایام مذکور روحانیون پس از نماز ظهر و عصر در مساجد برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری همه روزه مراسم ترتیل خوانی و همخوانی قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر در مصلی امام خمینی (ره) رشت خبر داد و ابراز داشت: این برنامه با فضلیت و معنوی همه روزه از صدا و سیما و رادیو به‌طور مستقیم پخش می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار مسجد در سراسر استان گیلان به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطرافشانی شدند گفت: خداوند در ماه مبارک رمضان نعمات خود را بر بندگانش سرازیر می‌کند و انسان باید از این ماه پربرکت بهترین بهره معنوی را کسب کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار