کد خبر : 9284
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395- 39: 16

۱۵۰۰ واحد اقامتی در استان گیلان پذیرای مسافران نوروزی است

۱۵۰۰ واحد اقامتی در استان گیلان پذیرای مسافران نوروزی است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: هزار و ۵۰۳ واحد اقامتی و پذیرایی در استان گیلان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش گیلانستان ، حمیدرضا آذرپور صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: از مدتی قبل تمهیدات ویژه‌ای برای پذیرایی از مسافران و تحقق شعار “نوروز متفاوت” در گیلان اندیشیده شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان تصریح کرد: در هفته اول اسفند ۸۰۰ راهنمای گردشگری از اقصی نقاط کشور در مراسمی در استان گیلان حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد:  هدف از برگزاری مراسم مذکور آشنایی راهنمای گردشگری نقاط مختلف کشور با جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های مختلف فرهنکی و تاریخی استان گیلان بود.

آذرپور با تاکید بر اینکه هزار و ۵۰۳ واحد اقامتی و پذیرایی در استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های اقامتی استان گیلان در ایام نوروز به‌صورت ویژه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان از استانی میهمان‌پذیر و گردشگری کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: استان گیلان از ظرفیت گردشگری چشمگیری برخوردار است و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان به صورت مطلوب بهره برد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان تصریح کرد: استان گیلان با تدارک تمهیدات لازم  به‌صورت ویژه و مطلوب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار