کد خبر : 69335
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

رئیس پلیس‌راه گیلان:

۱۵ هزار خودرو به استان‌های خود بازگردانده شدند

۱۵ هزار خودرو به استان‌های خود بازگردانده شدند

رئیس پلیس‌راه گیلان با گله‌مندی از اصرار مسافران به‌منظور ورود به گیلان گفت: تاکنون ۱۵ هزار خودرو قصد ورود به استان گیلان را داشتند که مأموران نیروی انتظامی مانع حضور آنان در گیلان شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعمال ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ روز گذشته و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود هرگونه خودرو غیربومی به گیلان ممنوع بوده و بر این اساس نیروهای پلیس‌راه در تمام ورودی‌های استان حضور دارند.

وی با گله‌مندی از اصرار مسافران به‌منظور ورود به گیلان گفت: از روز گذشته تاکنون  ۱۵ هزار خودرو قصد ورود به استان گیلان را داشتند که مأموران نیروی انتظامی مانع حضور آنان در گیلان شدند، ولی برخی از مسافران بدون توجه به شرایط گیلان و محدودیت‌های اعمال‌شده همچنان قصد ورود به این استان را دارند.

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به روان بودن ترافیک در محورهای ورودی این استان بیان کرد:  در جاده‌های  چابکسر، آستارا و رودبار به‌ویژه محدوده منجیل به رودبار در مقایسه با روز قبل بسیار کم‌حجم‌تر است که این امر حاکی از جدیت پلیس در عدم ورود خودروهای غیربومی به گیلان است.

به گفته صفاری  همه مجوزهای ترددی که قبل از تاریخ ۲۴ مرداد اخذشده باطل است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار