کد خبر : 78456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401- 35: 13

۱۵ هزار نفر از مردان مجرد گیلانی متقاضی مسکن ملی

۱۵ هزار نفر از مردان مجرد گیلانی متقاضی مسکن ملی

گیلان مدیر امور مسکن اداره کل  راه و شهرسازی گیلان گفت: ۱۵ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی گیلان را مردان مجرد تشکیل می دهند

به گزارش گیلانستان، حسین کشاورز در گفت و گویی با بیان اینکه خانه دار شدن اقشار کم درآمد از اهداف مهم اجرای طرح مسکن ملی  است افزود: در تلاش هستیم پروژه‌های ساخت مسکن ملی در گیلان سرعت بیشتری به خود بگیرد.
وی افزود: سهمیه واحدهای مسکن ملی گیلان به تعداد متقاضیان نیست بلکه به اندازه افراد واجد شرایط است.
کشاورز ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها که کمبود زمین داریم، مقرر شده است در شهر همجوار برای واجدین شرایط مسکن ولی واحد ساخته شود.
رشت در صدر جدول تعداد متقاضیان ملی گیلان
وی با بیان اینکه بیشترین متقاضیان مسکن ملی از شهرستان رشت هستند، خاطرنشان کرد: در شهرستان رشت برای ساخت واحدهای مسکن ملی کمبود زمین وجود ندارد.
کشاورز ادامه داد: تاکنون ۳۰۰۰ نفر از واجدین شرایط مسکن ملی استان برای آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند.
مدیر امور مسکن اداره کل  راه و شهرسازی گیلان در خصوص وضعیت متقاضیانی که واجد شرایط دریافت مسکن ملی باشند اما مشکل تامین آورده داشته باشند، گفت: در این مورد فعلا چیزی ابلاغ نشده است اما نام این افراد در سامانه حذف نشده است.
وی تعداد متقاضیان مردان مجردان برای مسکن ملی گیلان را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: واجد شرایط بودن این ۱۵ هزار نفر در حال پالایش است.
استقرار نیمی از مردان متقاضی مسکن ملی گیلان در رشت
کشاورز با اشاره به اینکه نیمی ۱۵ هزار نفر مردان مجرد متقاضیان مسکن ملی استان در شهرستان رشت مستقر هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در صورت واجد شرایط بودن دریافت واحد مسکن ملی باید  متاهل باشند.
مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان در خصوص تاثیر ساخت واحدهای مسکن ملی گیلان بر قیمت مسکن استان گفت: امید می رود با پیشرفت از شتاب افزایش قیمت مسکن کاسته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار