کد خبر : 43158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

مدیرکل راهداری گیلان:

۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار گیلانی در مرز مهران مستقر شدند

۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار گیلانی در مرز مهران مستقر شدند

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به استقرار ۱۸۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار اربعین، گفت: حدود ۱۲ هزار زائر از حمل و نقل عمومی برای بازگشت به گیلان استفاده خواهند کرد.

به گزارش گیلانستان محمدرضا نازک‌کار با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: در همین راستا براساس تصمیمات کارگروه سوخت ستاد اربعین حسینی ۸۷ شرکت حمل و نقل مسافربری با ۱۸۰ دستگاه انواع اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زائران گیلانی اربعین به مرز مهران منتقل شده‌اند.

وی در ادامه به نرخ بلیت بازگشت نیز اشاره کرد و افزود: کمیسیون قیمت‌گذاری برای اتوبوس‌های وی آی پی با ظرفیت ۳۵ نفر نرخ ۲۳۵ هزار تومان، برای اتوبوس با ظرفیت ۳۲ نفره ۱۸۰ هزار تومان و اتوبوس با ظرفیت ۴۴ نیز نرخ ۱۲۸ هزار تومان در نظر گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان در این زمینه از مسافران خواست تا هرگونه تخلفی را با همکاران راهداری مستقر در پایانه مرزی مهران و یا با شماره تماس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا بلافاصله رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه براساس تصمیمات گرفته شده جابجایی زوار اربعین حسینی استان گیلان از مرز مهران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه پیش بینی شده است، تصریح کرد: در صورت حضور زوار در مرزها موظف به انتقال آنها به استان گیلان تا آخرین نفر هستیم.

نازک‌کار همچنین به انتقال ۲۵۰ دستگاه اتوبوس از استان گیلان به مرز مهران تاکنون اشاره کرد و گفت: توزیع اتوبوس‌ها در مرز مهران به صورت متمرکز و از سوی ستاد کشوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش اعزام زوار اربعین حسینی از استان گیلان پیش بینی می شود امسال حدود ۱۲ هزار زائر با اتوبوس به گیلان بازگردانده شوند، تأکید کرد: امکان پیش فروش بلیت برای سفر به دیگر مناطق کشور در زمان بازگشت زوار اربعین وجود ندارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار