کد خبر : 28073
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: ۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد.

به گزارش گیلانستان، علی لقمانی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت با اشاره به اینکه سهم اشتغال شهرستان رشت در حوزه اشتغال روستایی 93 میلیارد و 853 میلیون تومان است اظهار داشت: این سهم در حوزه اشتغال فراگیر 222 میلیارد تومان است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی تاکنون 562 طرح در شهرستان رشت به بانک‌های عامل معرفی شده است تصریح کرد: مبلغ طرح‌های معرفی شده اشتغال روستایی شهرستان رشت به بانک‌ها 114 میلیارد و 211 میلیون تومان‌ است.

لقمانی با تاکید بر اینکه از مجموع طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها 98 طرح با مبلغ 9 میلیارد و 254 میلیون تومان انعقاد قرارداد شده و تسهیلات 92 تاکنون پرداخت شده است بیان کرد: 9 میلیارد و 175 میلیون تومان تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی در شهرستان رشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال فراگیر تاکنون 105 طرح با 91 میلیارد و 859 میلیون تومان به بانک‌های عامل شهرستان رشت معرفی شده است گفت: از میزان مذکور 16 طرح با مبلغ 17 میلیارد و 194 میلیون تومان  توسط بانک‌ها عودت داده شد و 9 طرح با مبلغ 8 میلیارد و 490 میلیون تومان منتج به قرارداد و پرداخت شد.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه به طور مجموع تاکنون در حوزه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی 721 طرح با مبلغ 227 میلیارد و 173 میلیون تومان در شهرستان رشت به بانک‌ها معرفی شده است گفت: از تعداد مذکور 89 طرح با مبلغ 45 میلیارد و 523 میلیون تومان توسط بانک‌ها برگشت داده شد.

لقمانی با تاکید بر اینکه تاکنون پرداخت تسهیلات 107 طرح اشتغالزایی با مبلغ 17 میلیارد و 744 میلیون تومان در شهرستان رشت توسط بانک‌ها انعقاد قرارداد شده است تصریح کرد: از میزان مذکو 101 طرح با مبلغ 17 میلیارد و 665 میلیون تومان در شهرستان رشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشت در جذب اعتبارات اشتغالزایی رتبه نخست استان را کسب کرده است خاطرنشان کرد: تاکنون 263 طرح اشتغالزایی با مبلغ 18 میلیارد و 455 میلیون تومان به صندوق کارآفرینی امید در شهرستان رشت معرفی شده است که تمامی طرح‌های مذکور در حوزه اشتغال روستایی است.

لقمانی با بیان اینکه تاکنون 205 طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی با مبلغ 51 میلیارد و 79 میلیون تومان از شهرستان رشت به بانک کشاورزی معرفی شده است افزود: شهرستان رشت 84 طرح اشتغالزایی در حوزه اشتغال  پایدار روستایی با مبلغ 31 میلیارد و 547 میلیون تومان به پست بانک معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به طور مجموع 87 طرح اشتغالزایی حوزه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی از شهرستان رشت با مبلغ 43 میلیارد و 210 میلیون تومان  به بانک توسعه تعاون معرفی شده است افزود: 5 طرح در حوزه اشتغال فراگیر با مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان در شهرستان رشت بانک ملت معرفی شد.

لقمانی مجموع طرح‌های اشتغالزایی معرفی شده شهرستان رشت به بانک‌ملی را 46 طرح با مبلغ  40 میلیارد و 50 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به طور مجموع 7 طرح اشتغالزایی از این شهرستان با مبلغ 11 میلیارد و 885 میلیون تومان به بانک سپه معرفی شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت طرح‌های اشتغالزایی معرفی شده شهرستان رشت به بانک رفاه را 9 طرح نام برد و با بیان اینکه همه طرح‌های مذکور در حوزه اشتغال فراگیر است تاکید کرد: 11 میلیارد و 970 میلیون تومان اعتبار طرح‌های مذکور بوده است.

لقمانی  با اشاره به اینکه مجموع طر‌ح‌های اشتغالزایی معرفی شده به بانک تجارت در شهرستان رشت 7 طرح با مبلغ 7 میلیارد و 435 میلیون تومان است تصریح کرد: با تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های عامل با دستگاه‌های اجرایی روند پرداخت این تسهیلات در رشت تسهیل می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار