کد خبر : 71886
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

فرمانده انتظامی گیلان:

۱۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در بندرانزلی دستگیر شدند

۱۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در بندرانزلی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: یک شرکت هرمی در بندرانزلی منهدم و ۱۸ نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی خبر داد و اظهار داشت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر رفت و آمد مشکوک افراد غیربومی در ویلایی در انزلی، تحقیقات نامحسوس پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح جزئیات ماجرا خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های پلیس و انجام اقدامات فنی مشخص شد منزل موردنظر گزارش شده که در ساحل قو بندر انزلی قرار دارد، مکان فعالیت یک شرکت هرمی است.

سردار ملکی ابراز داشت: در جهت احراز جرم اعضای این شرکت هرمی مأموران نیروی انتظامی با جمع‌آوری مستندات و دلایل کافی برای با هماهنگی مراجع قضایی به مکان مذکور اعزام شدند و اقدام به دستگیری ۱۸ نفر از اعضای این شرکت در منزل ویلایی کردند.

وی با بیان اینکه این ۱۸ نفر از اعضای شرکت هرمی در منزل سرشبکه این باند دستگیر شدند تصریح کرد: همچنین در پی دستگیری افراد مذکور ۵۰ جلد کتاب و جزوه که مربوط به تبلیغات و اقدامات شرکت‌های هرمی بود نیز در محل دستگیری این افراد کشف و ضبط شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه متهمان قصد داشتند با اجاره یک منزل اهداف مجرمانه خود را در قالب یک شرکت هرمی پیاده‌سازی کرده و با به‌کارگیری جوانان اقدام به کلاهبرداری کنند گفت: متهمان پرونده کلاهبرداری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار