کد خبر : 28954
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش خدمت‌رسانی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) حضور دارند

۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش خدمت‌رسانی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) حضور دارند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور ۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش خدمت‌رسانی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) استان گیلان گفت: هزار و ۶۹۶ جهادگر در این رزمایش شرکت می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، احمد ابراهیمی صبح امروز در نشست خبری رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در رشت اظهار داشت: این رزمایش از 9 تا 29 شهریورماه امسال در استان گیلان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی را از جمله اهداف برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) دانست و گفت: دانشجویان، دانش‌آموزان و پزشکان بسیجی در این رزمایش حضور دارند.

ابراهیمی با اعلام اینکه رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در مناطق حاشیه‌ای شهرها انجام می‌شود ابراز داشت: 7 هزار گروه جهادی در راستای برگزاری این رزمایش در کشور مشغول فعالیت هستند که 200 گروه سهم استان گیلان است.

وی با بیان اینکه در مجموع هزار و 696 نفر تا امروز در اردوهای جهادی استان گیلان شرکت کرده‌اند تصریح کرد: ارائه مشاوره حقوقی، مرمت مساجد، ویزیت رایگان و برگزاری شیفت ایثار با حضور اعضای بسیج کارگری از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور ورزشکاران استان گیلان در اردوهای جهادی ابراز داشت: اجرای پروژه ساخت مسکن محرومان بخشی از فعالیت‌های جهادی انجام شده است.

ابراهیمی با اعلام اینکه روز یکشنبه رزمایش عمومی و همگانی خدمت‌رسانی در سراسر گیلان انجام می‌شود خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از سال 88 تا 96 توانسته است 5 هزار و 255 پروژه عمرانی در استان گیلان اجرا کند.

وی ساخت هزار مسکن محرومان در سال 96 را اصلی‌ترین فعالیت بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان دانست و افزود: در سال 97 هزار واحد مسکن محرومان برای روستائیان تحت پوشش کمیته امداد ساخته می‌شود که تاکنون 200 واحد آن در مرحله اجرایی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در حوزه اشتغالزایی تصریح کرد: از سال 92 تاکنون به‌وسیله پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای بیش از 5 هزار و 200 نفر اشتغال ایجاد شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای اجرای طرح “همگام با کشاورز” 30 درصد به ظرفیت تولید برنج استان گیلان افزوده می‌شود گفت: این امر سبب خودکفایی کشور در حوزه تولید محصول استراتژیک برنج می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان تاکنون 50 سری جهیزیه را برای کمک به ازدواج آسان جوانان تامین کرده است اظهار داشت: ارزش ریالی این اقلام حدود 300 میلیون تومان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه این سازمان در حال حاضر تسهیلاتی را برای ایجاد مشاغل روستایی پرداخت می‌کند افزود: در حال حاضر سقف پرداخت این تسهیلات 15 میلیون تومان با سود 10 درصد است که تلاش می‌کنیم امسال آن‌ را به 8 درصد برسانیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار