کد خبر : 36767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398- 26: 17

فرمانده انتظامی آستارا:

۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در آستارا توقیف شد

۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در آستارا توقیف شد

فرمانده انتظامی آستارا گفت: از ابتدای فروردین‌ماه امسال تاکنون ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف‌شده است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محمد نمازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باهدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در این شهرستان بااقتدار انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر در سطح شهرستان آستارا اجرا می‌شود افزود: هرگز به مخلان نظم و امنیت اجازه نخواهیم داد تا امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

نمازی با بیان اینکه از اول فروردین‌ماه امسال تاکنون ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف‌شده است تصریح کرد: در این راستا، ۳۲خودرو و ۷۱ موتورسیکلت پلاک مخدوش شناسایی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا  خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تعداد ۹۹ خودرو نیز به دلیل پارک دوبل و استفاده از شیشه دودی اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به اصلاح هندسی، نصب سرعتکاه و آموزش فرهنگ ترافیک در شهرستان آستارا نیز اظهار داشت: استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت باهدف ارتقاءایمنی شهروندان ازجمله فعالیت‌های حوزه ترافیک بوده است.

نمازی ضمن تقدیر از شهروندان قانونمند و بیان اینکه امیدواریم روند کاهش تصادفات در شهرستان آستارا به‌مانند سال گذشته، امسال نیز ادامه داشته باشد افزود: همکاری مردم و مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول در امر فرهنگ‌سازی برای تحقق ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار