کد خبر : 28170
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1397- 32: 23

۲۱ واحد مسکونی محرومان در بخش‌های مرکزی گیلان احداث می‌شود

۲۱ واحد مسکونی محرومان در بخش‌های مرکزی گیلان احداث می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت گفت: ۲۱ واحد مسکونی محرومان در بخش‌های مرکزی خمام، لشت نشاء و خشکبیجار گیلان احداث می‌شود.

به گزارش گیلانستان،  سرهنگ پاسدار حسن امینی عصر امروز در جمع بسیجیان بخش خشکبیجار شهرستان رشت اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از مهمترین ماموریت‌های سپاه و بسیج در سال ۹۷ است که برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هفت واحد مسکونی محرومان در سه بخش مرکزی گیلان احداث و تحویل مددجویان شد اعلام کرد: این واحدهای مسکونی در کمترین زمان ممکن و به همت بسیجیان ناحیه مقداد احداث شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت گفت: ۱۴ واحد مسکونی محرومان نیز در حال ساخت داریم که طی سه ماه آینده در مجموع ۲۱ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

امینی با اشاره به اردوهای جهادی بسیجیان در مناطق کم برخوردار ناحیه مقداد رشت افزود: دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اقشار بسیج با اهداف علمی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی و سازندگی اردوهای جهادی را تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر فعالیت مستمر رده‌های مقاومت بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی تصریح کرد: هر جا بسیج حضور داشته باشد برکات آن در جامعه مشهود است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت اظهار داشت: در حوزه تهیه، تامین و اهدای جهزیه به نوعروسان نیز فعال هستیم و در فصل تابستان تا کنون ۱۳ جهزیه تهیه و اهدا شده است.

امینی با بیان اینکه طرحهای بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی در سه بخش مرکزی لشت نشاء، خمام و خشکبیجار گیلان در حال اجرا است افزود: گام‌های خوبی در راستای حمایت از تولید ایرانی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی برداشته شده است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار