کد خبر : 76649
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400- 35: 17

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۲۳۵ پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌‌های مردم گیلان است

۲۳۵ پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌‌های مردم گیلان است

اهرابی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار “عیدی برای همه” برگزار می‌شود گفت: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه در رشت و سایر شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار گیلان است.

به گزارش گیلانستان، «عباس اهرابی» امروز(یک‌شنبه، ۸ اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری جشن نیکوکاری یا هدف جمع‌آوری کمک‌های مرمی برای خانواده‌های نیازمند و محروم گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار « عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ۱۲ آسفند را آغاز این جشن اعلام کرد تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و افزود: پس از جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی، این هدایا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد تا سال جدید را با لبخند و شیرینی آغاز کنند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهارکرد: علاوه بر ایجاد پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر، مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ به صورت غیرحضوری در این جشن مشارکت داشته باشند.

اهرابی ادامه داد: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه در رشت و سایر شهرستان‌ها نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار گیلان است.

وی تصریح کرد: خیران با کد دستوری *۸۸۷۷*۱*۰۴۱# از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند به صورت آسان و ایمین یاریگر نیازمندان در آستانه عیدنوروز باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پیش بینی ۳۰ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد: نیکوکاران گیلانی در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این جشن به خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار