کد خبر : 3699
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۰۹

۲۵۲ هزار جوان در قالب حلقه صالحین در استان گیلان ساماندهی شدند

۲۵۲ هزار جوان در قالب حلقه صالحین در استان گیلان ساماندهی شدند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امسال تعداد حلقه‌های صالحین گیلان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ حلقه رسید و بیش از ۲۵۲ هزار جوان در قالب آن ساماندهی شدند.

به گزارش درگیلان، سردار مهدی کاظمی‌پور در نشست ساماندهی امور جوانان که با حضور استاندار گیلان،جمعی از مسئولان و جوانان استان گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: سپاه در 4 زمینه در رابطه با ساماندهی جوانان مأموریت خود را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در اولین مقوله کار تربیتی حلقه صالحین شروع شد، افزود: در 3 سال اخیر با شروع طرح حلقه صالحین موفق شدیم جوانان زیادی را ساماندهی کنیم و امسال تعداد حلقه‌های صالحین به 12 هزار و 500 حلقه رسید و بیش از 252 هزار جوان در قالب آن ساماندهی شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: این حلقه‌ها در قالب سرگروه، مربی، سرمربی فعالیت می‌کنند و هفته‌ای 3 بار در مساجد نشست‌هایی برگزار می شود.

کاظمی‌پور اظهار کرد: در عرصه تربیتی با همکاری دستگاه‌ها در مبحث راهیان نور حدود 34 هزار نفر که بیش از 80 درصد آن جوانان بودند به مناطق عملیاتی اعزام شدند و همچنین یادواره شهدای دفاع مقدس در بیش از 12 هزار پایگاه در استان اجرا شد.

وی با اشاره به مبحث ورزشی و اوقات فراغت خاطرنشان کرد: تاکنون 92 سالن که در استان فعالیت دارند و از 8 صبح الی 12 شب با قیمت پایین برای اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بحث آموزش و ساماندهی اظهار داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد کردیم، امسال بیش از 520 نفر بسیجی و سرباز را در اختیار سازمان فنی‌ و حرفه‌ای قرار دادیم که آموزش و تخصص لازم را فرا بگیرند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار