کد خبر : 37880
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398- 48: 17

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

۲۸ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

۲۸ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

کرمی از پایان مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش گیلانستان «پریسا کرمی» با اشاره به فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: باید از ظرفیت‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی به‌منظور تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی، ترویج و تبلیغ فرهنگ معنویت و ارتقای سطح بصیرت و آگاهی افکار عمومی نسبت به مسائل فرهنگی جامعه بهره گرفت که جشنواره رضوی یکی از این فرصت‌هاست.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۱ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، افزود: آشنایی مخاطبان با سیره ائمه معصومین (ع) از اهداف برگزاری جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام جشنواره کتابخوانی رضوی از اوایل اردیبهشت در کتابخانه‌های عمومی سراسر گیلان آغاز شد، افزود: ۱۲ عنوان کتاب در زمینه سیره رضوی و سبک زندگی امام رضا(علیه السلام) و همچنین یک عنوان کتاب نیز درباره امام جواد(علیه السلام) برای جشنواره رضوی امسال در نظر گرفته شده است.

 

کرمی با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره، ۲۸ خرداد اعلام شده و علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند به سه روش مکتوب، آنلاین و پویش کتابخوان مجازی اقدام کنند.

 

وی اعلام کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره، می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir و یا دریافت اپلیکشن جشنواره از همین پایگاه در بزرگ‌ترین مسابقه کتابخوانی کشور مشارکت کنند.

 

گفتنی است، نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و دستگاه‌های مختلف فرهنگی، نهادها و سازمان‌های همراه در حال برگزاری است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار