کد خبر : 29699
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

۲۹۲ فقره تصادف خسارتی در حوزه‌های شهری گیلان ثبت شد

۲۹۲ فقره تصادف خسارتی در حوزه‌های شهری گیلان ثبت شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان‌ ‌گفت:‌ در ۴۸ ساعت گذشته و با توجه به بارش شدید باران تاکنون ۲۹۲ فقره تصادف خسارتی در حوزه‌های شهری گیلان به‌وقوع پیوسته است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در 48 ساعت گذشته و با توجه به بارش شدید باران در اقصی نقاط مختلف گیلان تاکنون حدود 292 فقره تصادف منجر به خسارت در محدوده حوزه‌های شهری استان به‌وقوع پیوسته و ثبت شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: در 48 ساعت گذشته یک فقره حادثه تصادفی در حویق تالش به وقوع پیوست که منجر به فوت دو نفر شد علاوه بر این طبق آمار مرکز کنترل ترافیک 24 تصادف جرحی نیز در محدوده شهرهای استان به ثبت رسیده است.

محمدی با بیان اینکه بیشترین تصادفات جرحی بیشتر در شهر رشت ثبت شده افزود:‌ در ساعات گذشته که همراه به بارش شدید باران و آبگرفتگی برخی معابر درون شهری همراه بود به ترتیب در شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود شاهد وقوع بیشترین تصادفات جرحی بودیم.

وی وضعیت ترافیکی معابر و خیابان‌های حوزه‌های درون شهری استان را برشمرد و ‌تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل و یا گره خاص ترافیکی در این محدوده‌های شهری گزارش نشده است و تنها در برخی از نقاط شهر رشت شاهد ترافیک نسبتاً زیادی هستیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح وضعیت ترافیکی شهر رشت افزود:‌ در محور ورودی به سمت شهر رشت از جاده پیربازار شاهد ترافیک بسیار زیادی است به‌همین خاطر و برای رفاه حال رانندگان تردد در جاده فومن به رشت به‌عنوان مسیر جایگزین توصیه می‌شود.

محمدی رعایت نکات ایمنی و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی را متذکر شد و اظهار داشت:‌ از عموم شهروندان تقاضا داریم در چنین روزهایی که با بارش شدید باران مواجه‌ایم ضمن استفاده‌ از وسائط نقلیه عمومی برای تردد نسبت به قوانین و مقررات نیز اهتمام بیشتری داشته باشند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار