کد خبر : 58556
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

۲۹ ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت سید اسماعیل سیرت‌نیا در گیلان برگزار می‌شود

۲۹ ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت سید اسماعیل سیرت‌نیا در گیلان برگزار می‌شود

.

به گزارش گیلانستان، «محمد شهنازدوست» صبح امروز دوشنبه ۱۲ آبان، در جلسه هماهنگی مراسم‌های بزرگداشت شهید سیرت‌نیا، اظهار کرد: شهید سید اسماعیل سیرت‌‎نیا از جمله جوانان فعال در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان بود که سعادت حضور به عنوان مدافع حرم را نیز کسب کرد.

مسئول رسانه ای ستاد بزرگداشت شهید سید اسماعیل سیرت نیا با اشاره به اینکه مردم گیلان قدردان جوانان و زحمت‍کشان عرصه های فرهنگی و خدمت‌رسانی هستند، افزود: شهید سیرت‌نیا به قدری در حوزه خدمت رسانی و فعالیت‌های فرهنگی تلاش کرد که از سوی مردم به عنوان علمدار جبهه فرهنگی گیلان معرفی شده است.

وی تصریح کرد: مردم استان گیلان به مناسب سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در حرکتی خودجوش تصمیم به برگزاری برنامه‌های متنوع در مساجد، تکایا، هیئات و حسینیه‌ها گرفته‌اند.

شهنازدوست از برگزاری ۲۹ ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت عملدار جبهه فرهنگی گیلان در سراسر استان خبر داد و گفت: توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به نام شهید سیرت نیا در منطقه امام‌زاده هاشم رشت از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول رسانه ای ستاد بزرگداشت شهید سید اسماعیل سیرت نیا به برگزاری شب شعر شهدای مدافع حرم به نام شهید سیرت‌نیا اشاره و خاطرنشان کرد: این مراسم در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه، ۱۴ آبان در حسنیه هنر رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیرت‌نیا و توسل به اهل بیت (ع) در روز ۱۵ آبان، تصریح کرد: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشاء در مزار شهدای رشت برگزار می‎شود.

شهنازدوست از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیرت‌نیا و دعای ندبه در آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح روز جمعه، ۱۶ آبان در مزار شهدای این شهر برگزار می‎شود.

مسئول رسانه ای ستاد بزرگداشت شهید سید اسماعیل سیرت نیا در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر در رشت اشاره و اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۶ روز شنبه، ۱۷ آبان ماه در کانون جوانان رضوی این شهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم افتتاح ۲ باب مسکن محرومین به نام شهید سیرت‌نیا در روز ۱۸ آبان ماه در منطقه اسلام آباد بخش سنگر از دیگر برنامه‌هایی ستاد بزرگداشت شهید سید اسماعیل سیرت نیا در گیلان است.

شهنازدوست همچنین به برگزاری مراسم‌های متعدد بزرگداشت شهید و توسل به اهل بیت (ع) در سراسر استان خبر داد و اذعان کرد: مراسم دیدار با خانواده شهید و خاطرات‌گویی و مراسم بزرگداشت در نماز جمعه انزلی از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت علمدار جبهه فرهنگی گیلان است.

پایان پیام/ابنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار