کد خبر : 28326
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397- 42: 13

۲ مرد میانسال در سواحل آستارا غرق شدند

۲ مرد میانسال در سواحل آستارا غرق شدند

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان با اشاره به غرق شدن دو مرد میانسال حدوداً ۴۰ تا ۴۵ ساله در سواحل آستارا گفت:‌ جسد یکی از این دو نفر هنوز مفقود است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ ۲ مرد میانسال حدوداً ۴۰ تا ۴۵ ساله دیروز در سواحل شهرستان آستارا غرق شدند که با وجود تلاش و جست‌وجوی نیروهای نجات غریق و هلال احمر هنوز از سرنوشت یکی از آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان افزود:‌ روز گذشته در آستارا حوالی ساعت ۲۱ دو مرد میانسال که ظاهراً خویشاوند نیز بودند اقدام به شنا در ساعت خارج از طرح‌های سالم‌سازی می‌کنند که این اقدام خطرناک منجر به بروز حادثه‌ای دردناک برای هر دوی آن‌ها می‌شود.

غلامی از پیدا شدن جسد یکی از این افراد خبر داد و بیان داشت:‌ پس از وقوع این حادثه نیروهای نجات غریق حاضر در منطقه به اتفاق نیروهای جمعیت هلال احمر عملیات خود را جهت پیدا کردن حادثه دیدگان شروع کردند که در نتیجه موفق به پیدا کردن جسد یک نفر از آنان شدند.

وی با اشاره به اینکه هنوز از سرنوشت نفر دوم این حادثه اطلاعی در دست نیست عنوان کرد:‌ در حال حاضر نیروهای نجات غریق شهرستان آستارا در مناطق مورد نظر مشغول انجام عملیات جست‌وجو هستند اما تا این لحظه خبری از مفقود این حادثه نشده است.

غلامی با بیان اینکه این حادثه در زمان خارج از فعالیت طرح‌های سالم‌سازی رخ داده تصریح کرد:‌ با وجود نصب علائم مخصوص و هشدار توسط عوامل متولی امر ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی دریا،‌ بازهم افرادی بدون توجه به این موارد اقدام به شنا در خارج از مکان و ساعت کار طرح‌ها می‌کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار