کد خبر : 37871
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398- 32: 17

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:

۲ کودک گیلانی دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی بلاروس را کسب کردند

۲ کودک گیلانی دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی بلاروس را کسب کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: بهنیا رضانژاد و مبینا بابایی از کانون پرورش فکری گیلان موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی “سرزمین مادری” بلاروس شدند.

به گزارش گیلانستان اسفندیار ضیایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهنیا رضانژاد و مبینا بابایی از کانون پرورش فکری گیلان دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک “سرزمین مادری” کشور بلاروس را کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: این رقابت هنری با شرکت هزار و ۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور و در سال ۲۰۱۸ برگزار شد و هدف از برگزاری آن کمک به پیشرفت هنرمندان با استعداد و به نمایش گذاشتن آثار هنری آنان برای مخاطبان بود.

وی با اشاره به نقش این رقابت هنری در پاسداشت روش‌های آموزش هنر ملی و منطقه‌ای گفت: جلب توجه افکار عمومی به سرزمین مادری و ساکنان آن و معرفی آثار هنرمندان ایرانی در یک جشنواره بین‌المللی، کمک شایانی به پیشرفت هنرمندان کشور می‌کند.

ضیایی افزود: گروه‌های سنی ۵ تا ۱۸ سال در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و ۲۸ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب نقاشی و آثار تصویری، داشته‌های سرزمین مادری خود را نمایش دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ضمن تشکر از زحمات “هلاله حسن‌زاده” گفت: وی مربی هنری کانون پرورشی گیلان است که در کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان به‌ویژه مبینا بابایی و بهنیا رضانژاد نقش ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار