کد خبر : 41674
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 شهریور 1398- 17: 17

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان:

۳۰۰ یتیم گیلانی در ایام محرم تحت حمایت خیران قرار گرفتند

۳۰۰ یتیم گیلانی در ایام محرم تحت حمایت خیران قرار گرفتند

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از تحت پوشش قرار گرفتن ۳۰۰ یتیم و فرزندان محسنین گیلانی در ایام محرم خبر داد و گفت: ۲۵۰ خیر در این ایام به خانواده کمیته امداد گیلان اضافه شدند.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اظهار داشت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۶۶۳ یتیم با ۱۳ هزار و ۳۳۰ حامی و ۴ هزار و ۵۵۱ فرزند محسنین با ۶ هزار و ۲۴۵ حامی تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: در برخی از ایام سال به‌ویژه مناسبت‌های مذهبی مانند ایام محرم و همچنین جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور نیکوکاران و خیران برای کمک به نیازمندان پررنگ‌تر است.

وی از مشارکت ۲۵۰ حامی جدید در ایام شهادت امام حسین(ع) با کمیته امداد استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: این نیکوکاران که به‌تازگی به جمع خانواده کمیته امداد استان گیلان پیوستند از حدود ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین شکوه اخلاق‌مداری نیکوکاران را نشان می‌دهد گفت: خیران همواره برای بهبود کیفیت زندگی نیازمندان در زمینه‌های مختلف مانند تحصیلی، درمانی و مسکن تلاش کرده‌اند که این حمایت‌ها منجر به بهبود زندگی آنان نیز شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به توزیع سبد غذایی در ایام محرم توسط خیران بین ایتام و فرزندان محسنین در این استان عنوان کرد: بسیاری از نیکوکاران و حامیان با نزدیک شدن به فصل آغاز مدارس، سبدهای تحصیلی جهت کمک به ایتام و محسنین اهدا می‌کنند.

وی به اعزام ایتام و محسنین به مشهد مقدس و عتبات عالیات اشاره کرد و ابراز داشت: در طرح “شوق زیارت” جمعی از ایتام و محسنین با کمک کمیته امداد و مشارکت خیران و نیکوکاران برای زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و یا با مراجعه به سایتekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار